Myfirstone
Member
MS85 AP1 2019.40.2.1
soepeler baan wissel
Rijdt strakker tussen de wegmarkering
verbeter punt en een echte rede voor update is
matrixborden ondersteuning in Nederlander met de aangepaste snelheid met de vier knipperende oranje lichten in de vier hoeken!! Het is dat er verkeer voor mij rijdt en hij hierdoor afremt maar automatisch herkenning is een pre!!
verder zou het super fijn zijn indien Tesla het herkennen van invoegend verkeer zou herkennen en hier op anticipeert door snelheid te verminderen ipv plots af te remmen met gevolg dat de achteropkomend verkeer zich een hoedje schrikt. (Ik heb standaard 7 auto lengtes tussen mij en mijn voorganger!)
oh Tesla,
het herkennen van de ronde verkeersborden met snelheid is fantastisch maar zou het mogelijk zijn om het verwerken van deze data te versnellen en snelheid direct te verminderen ipv na het bord een honderdtal meters waardoor ik als nog op de rem moet trappen voor de flitspaal? En het versnellen van bijvoorbeeld 50 naar 80 of 90 bij wegwerkzaamheden naar 130 gelijkmatiger ipv gelijk vol gas naar de 130. Beter voor het verbruik banden en milieu!!!
Ik hoop van harte dat Tesla dit mee leest!
ben zeer te vrede en gelukkig met mijn Tesla!!
soepeler baan wissel
Rijdt strakker tussen de wegmarkering
verbeter punt en een echte rede voor update is
matrixborden ondersteuning in Nederlander met de aangepaste snelheid met de vier knipperende oranje lichten in de vier hoeken!! Het is dat er verkeer voor mij rijdt en hij hierdoor afremt maar automatisch herkenning is een pre!!
verder zou het super fijn zijn indien Tesla het herkennen van invoegend verkeer zou herkennen en hier op anticipeert door snelheid te verminderen ipv plots af te remmen met gevolg dat de achteropkomend verkeer zich een hoedje schrikt. (Ik heb standaard 7 auto lengtes tussen mij en mijn voorganger!)
oh Tesla,
het herkennen van de ronde verkeersborden met snelheid is fantastisch maar zou het mogelijk zijn om het verwerken van deze data te versnellen en snelheid direct te verminderen ipv na het bord een honderdtal meters waardoor ik als nog op de rem moet trappen voor de flitspaal? En het versnellen van bijvoorbeeld 50 naar 80 of 90 bij wegwerkzaamheden naar 130 gelijkmatiger ipv gelijk vol gas naar de 130. Beter voor het verbruik banden en milieu!!!
Ik hoop van harte dat Tesla dit mee leest!
ben zeer te vrede en gelukkig met mijn Tesla!!
Last edited: