Myfirstone
Member
Dat valt mij inderdaad ook op na de update naar 40.2.1
Ik op een rit van 100km 4x dat de 3G verbroken werd.
Begin te twijfelen of het geheugen chip zou zijn.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat valt mij inderdaad ook op na de update naar 40.2.1
Jij zou inderdaad veel gelukkiger zijn in een Model S of X waar je met die 3e hendel zelf met één beweging kan kiezen tussen voorgetelde snelheidslimiet of je eigen snelheid instellen. Ook het handmatig aanpassen gaat zekerder; met 4 rukken aan de hendel kan ik perfect blindelings van 120 naar 100 km/u zakken, wat niet lukt met het scrollwieltje van de Model 3.
Ik op een rit van 100km 4x dat de 3G verbroken werd.
Begin te twijfelen of het geheugen chip zou zijn.
Dit is idd een nieuwe optie na een recente update. Adressen naar huis, werk (en/of via agenda naar Tesla gesynchroniseerd) worden automatisch in navi geladen. Kan in het menu ook weer uitgezet worden.Bij mijn S staat er nu 2019.40.2 op.
- De navigatie start iedere keer zonder dat een reisdoel ingesteld heb. Telkens wil hij weer naar het laatst ingegeven reisdoel, om het weer ongedaan te maken, moet ik het reisdoel annuleren. Na opnieuw starten van de auto, staat het doel weer in de lijst en wil hij daar weer heen. Hebben jullie dat ook?
Cruise control welke bij slecht zicht niet meer beschikbaar is, dat is pas waardeloos. Volgens mij is hier niks aan te doen of wel?
Cruise control welke bij slecht zicht niet meer beschikbaar is, dat is pas waardeloos. Volgens mij is hier niks aan te doen of wel?
Het heeft niks van doen met recht of krom praten, en het zal me worst wezen wat jij wilt - ik vertel je alleen dat, en waarom, je het op een Tesla niet gaat krijgen.Ja je kunt alles recht proberen te praten, maar er is geen enkele reden om op een 120 weg die vrijwel leeg is meerde malen naar een maximale snelheid van 85 terug te gaan.
Voor mij is TACC dus onbetrouwbaar en onbruikbaar en heb ik dus voorkeur voor een normale cruisecontrol.
Welk slecht weer? Gewoon je ruitenwisser op auto houden dan blijft CC/TACC/AP het ook gewoon doen.
AP houdt het idd veel langer uit dan NoA bij regen, maar ook AP kan eruit klappen vanwege slecht weer. Zeldzaam maar gebeurt wel.
Overkwam me bv vorige week op weg naar Brussel op de E40 bij Sterrebeek, daar klapte ook AP eruit met de nodige toeters en bellen.
Wel takkeweer: veel regen met een hoop opspattend water, en belgische wegen he ...
Tjemig, hoeveel onzin kan je uitkramen. In de jaren 80 was een auto ook al een vervoermiddel om je van A naar B te brengen. Volgens mij is dat met een Tesla ook nog steeds zo. Basis functionaliteit. Net als een werkende cruise control. Dat NoA/FSD nieuwe is en dus Beta dat begrijp ik en daarom heb ik dat ook niet aangeschaft.Het heeft niks van doen met recht of krom praten, en het zal me worst wezen wat jij wilt - ik vertel je alleen dat, en waarom, je het op een Tesla niet gaat krijgen.
Welcome to the public beta for FSD, hoort erbij. Als je de voorkeur geeft aan ouderwetse meuk uit de 80'er jaren, of "battle tested known to be working rock solid features", heb je de verkeerde auto gekocht.
Van de week zelfde omstandigheden in België maar dan in de avond.Tsja, België, daar hebben ze nooit van ZOAB gehoorde op de meeste trajecten of hebben al 30 jaar geen onderhoud gehad. In Nederland kun je eigenlijk altijd met NOA rijden, zelfs bij een flinke bui.
Maar zekers, bij echt een hoos bui stopt AP ook
Tja. Ik heb dat eerder gelezen en geprobeerd. Wellicht begrijp ik het niet goed maar iig is mij niet duidelijk hoe ik, gezeten in een auto die in 4 seconden van 0 naar 100 gaat, na het inschakelen van de TACC tegelijkertijd een gaspedaal moet blijven indrukken en met het duimwieltje de snelheid naar beneden moet krijgen (-30 km) terwijl die auto onderhand steeds sneller gaat. Als ik alleen het pedaal maar inhoud (ik laat mijn gaspedaal altijd pas los als de CC het overneemt) dan werkt dit niet. Wat mis ik?
Na 40.2.1 geen nieuwe “test-versies” meer gezien. Broeit er een grotere release? Nog niet zo’n lange tijd gezien zonder “nieuwe features” geruchten. Spannend.
Zou er een verrassende kerst easter-egg aankomen??
Na 40.2.1 geen nieuwe “test-versies” meer gezien. Broeit er een grotere release? Nog niet zo’n lange tijd gezien zonder “nieuwe features” geruchten. Spannend.
Zou er een verrassende kerst easter-egg aankomen??
Na 40.2.1 geen nieuwe “test-versies” meer gezien. Broeit er een grotere release? Nog niet zo’n lange tijd gezien zonder “nieuwe features” geruchten. Spannend.
Zou er een verrassende kerst easter-egg aankomen??
Ik vermoed dat er naarstig wordt geanalyseerd wat goed en niet goed is gegaan met het uitbrengen van 40.2.1.
Ik zou al blij zijn als er op korte termijn een release komt die het slingeren wat minder heftig maakt.
Wat ik echt irritant vind is dat je niet per (achter)deur een kinderslot-vergrendeling in kan stellen. Hoe moeilijk moet dat zijn om softwarematig te regelen.