Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 492328
De telefoon moet binnen de 6 meter blijven en maximaal 20 meter.
Als ik er moet achterlopen voor de resterende 14 meter dan heeft het ook maar weinig nut...kan dan evengoed zelf rijden.

hopelijk schaffen ze de eu regels eens af.. of worden ze wat soepeler.

Heb je het al getest dan? Jeetje, dat is wel een aardige afknapper want heel vaak doet Summon het normaal al niet door die restricties en dat zal bij Advanced Summon dan niet anders zijn. Maar ja, we kunnen in ieder geval wel op de achterbank gaan zitten en Advanced Summon testen elke 20 meter....... :)
 
Hier komt de 50.1 binnen. Met HW2.5, ben benieuwd wat er overblijft aan releasenotes

IMG_4986.jpeg
 
Heb je het al getest dan? Jeetje, dat is wel een aardige afknapper want heel vaak doet Summon het normaal al niet door die restricties en dat zal bij Advanced Summon dan niet anders zijn. Maar ja, we kunnen in ieder geval wel op de achterbank gaan zitten en Advanced Summon testen elke 20 meter....... :)

ja deze morgen op mijn oprit thuis. Maar die site lang ‍♂️
Als ik van de wagen 6 passen neem dan gaat het nog en kan ik activeren.
Al doet de wagen niet veel aangezien ik er nog bijna naast sta.
Doet ik 7 stappen en verbreekt hij de connectie...
 
Spraakherkenning/commando werkt wel maar doet niet wat ik zeg. (heb ik thuis bij het vrouwtje ook wel eens ;))
Maakt niet uit welke temperatuur ik roep -> gaat gewoon iedere keer 1,5 graden lager.
Bij commando achterklep openen komt er een Engelse kreet. Reset helpt niet.

Komt vanzelf weer goed met een volgende update :) (bij update M3, update van vrouwtje lukt niet)
 
ja deze morgen op mijn oprit thuis.

Ik heb een aantal parkeerplaatsen aangedaan als ook parkeerhofjes maar overal krijg ik de melding "smart summon not available on this location". Helaas geen mogelijkheid om te zien waar Smart Summon het wel goed.

Farm spelletje is gelijk een hit bij dochter lief en ik vind de muziek editor wel grappig. Twitch ook aardig maar ik kan helaas niet inloggen met m'n Twitch account voor m'n favorites. Al zijn dat allemaal zaken die echt niks toevoegen aan m'n dagelijkse gebruik van de auto.
 
Ik heb een aantal parkeerplaatsen aangedaan als ook parkeerhofjes maar overal krijg ik de melding "smart summon not available on this location". Helaas geen mogelijkheid om te zien waar Smart Summon het wel goed.

Farm spelletje is gelijk een hit bij dochter lief en ik vind de muziek editor wel grappig. Twitch ook aardig maar ik kan helaas niet inloggen met m'n Twitch account voor m'n favorites. Al zijn dat allemaal zaken die echt niks toevoegen aan m'n dagelijkse gebruik van de auto.

Ik krijg ook nog 'niet beschikbaar op deze lokatie'. Maar sta op mijn oprit.... Misschien Openstreepmaps maar even editten en een parkeerplaats maken van mijn oprit ;-)
 
Ik krijg ook nog 'niet beschikbaar op deze lokatie'. Maar sta op mijn oprit.... Misschien Openstreepmaps maar even editten en een parkeerplaats maken van mijn oprit ;-)

haha, heb ik toevallig net hier met het parkeerhofje gedaan. Denk dat OSM opeens veel edits binnen krijgt deze dagen :-D

Echter, OSM geeft parkeerplaatsen aan waar ik het heb getest en daar werkt het dus helaas niet.

Had een goede showcase kunnen zijn voor het RDW om mogelijkerwijs de regels te versoepelen voor Nederland als Smart Summon de komende weken ok lijkt te werken.
 
haha, heb ik toevallig net hier met het parkeerhofje gedaan. Denk dat OSM opeens veel edits binnen krijgt deze dagen :-D

Echter, OSM geeft parkeerplaatsen aan waar ik het heb getest en daar werkt het dus helaas niet.

Had een goede showcase kunnen zijn voor het RDW om mogelijkerwijs de regels te versoepelen voor Nederland als Smart Summon de komende weken ok lijkt te werken.

Heb zat topics gezien over mensen die Smart Summon helemaal aan het optimizen waren door op OSM de parkeerterreinen goed in te richten met rijrichtingen, vakken, banen etc .. Ik weet niet precies wat Smart Summon vereist qua kaartdata , en natuurlijk of dat in EU anders is dan US qua wetgeving/wat mag etc.
 
Advanced Summon! Holy ****! IT IS CHRISTMASS

Bijna dan, want Teslafi zegt dat momenteel 2019.40.50.1 enkel op Model 3's wordt uitgerold :)

EDIT: Al zie ik wel dat er bij mij ook een update klaar staat.

EDIT2: Nu staat er inmiddels ook 2x een S tussen en bij mij is hij nu ook 2019.40.50.1 aan het downloaden!
model x op .50
Merk wel dat voice command "bel" niet meer werkt? bugje?
 
Spraakherkenning/commando werkt wel maar doet niet wat ik zeg. (heb ik thuis bij het vrouwtje ook wel eens ;))
Maakt niet uit welke temperatuur ik roep -> gaat gewoon iedere keer 1,5 graden lager.
Bij commando achterklep openen komt er een Engelse kreet. Reset helpt niet.

Komt vanzelf weer goed met een volgende update :) (bij update M3, update van vrouwtje lukt niet)
heb het vrouwtje even geappt......jij mag je tesla inleveren dit weekend :)
 
Dan moet ze maar een half uurtje lijven staan. Gewoon starten vanuit de app.

Dat helpt niet met de WAF, weet niet meer wie dat een tijd terug deelde maar iemand had op afstand alvast de update gestart maar de update bleef hangen. Geen idee of de auto toen afgesleept moest worden of dat deze uiteindelijk toch beschikbaar komt maar ik heb inmiddels ook afgeleerd een update te doen op kritische momenten :)