Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Die indruk heb ik niet.
Het viel me in NL op, waar je hele stukken hebt waar 100 km/u de limiet is, en je langs bestelwagens dat slingeren wel voelt. In BE zijn zo een stroken nauwelijks, maar wel hele stukken waar ik 120 rij, en daar merk ik dat lane changes veel ruimer genomen worden, en het wisselen tussen rijden in het midden van de rijstrook en uitwijken voor een vrachtwagen of bestelwagen ook vloeiender lijkt te gaan.
 
Sinds 40.50 heb ik dat volume-regeling soms niet meer goed werkt. Alleen resetten werkt maar kan elk moment weer terugkomen. Voor wie dat ook had en 4.1 heeft gedownload, is dat opgelost?

Heb dit met mijn m3p al zo'n 5x gehad. Zit op 40.50.7.
Ik vond toevallig een oplossing hiervoor: beiden knoppen op stuur tegelijk indrukken en direct weer los laten. Dan werkt het weer.

Is wat vlotter dan een reset :D
 
Zit nog op 2019.40.50.7 had vanmorgen ook wat eigenaardigs eerst deed de autoradio helemaal niets en spotify ook geen geluid. Vervolgens gereset en nog steeds niet. Vervolgens wou autopilot op de A12 bij Woerden richting Gouda niet harder als 70 op autopilot. Pas na 10 minuten of zo pas naar 100km/h en dat spotify het weer deed.

heb er wel een filmpje van maar kan volgens mij alleen maar foto’s uploaden vanaf mijn phone.

iemand anders ook last van gehad?? Heb voor de rest niet zo vaak problemen maar dit was wel apart.
 
Zit nog op 2019.40.50.7 had vanmorgen ook wat eigenaardigs eerst deed de autoradio helemaal niets en spotify ook geen geluid. Vervolgens gereset en nog steeds niet. Vervolgens wou autopilot op de A12 bij Woerden richting Gouda niet harder als 70 op autopilot. Pas na 10 minuten of zo pas naar 100km/h en dat spotify het weer deed.

heb er wel een filmpje van maar kan volgens mij alleen maar foto’s uploaden vanaf mijn phone.

iemand anders ook last van gehad?? Heb voor de rest niet zo vaak problemen maar dit was wel apart.
Op dat stukje snelweg is 70 lastig, trouwens ook nog onder het wettelijke minimum snelheid. Hoop voor je dat je toen helemaal rechts reed. Ik rij daar altijd het dubbele en een half jaar geleden nog wel wat meer; tot de 150/155.
 
  • Disagree
Reactions: Stream
2020.4.1
Begint goed. Spraakcommando's nog steeds stuk :(
Blijkbaar toch niet doorgekomen in fremont?
Rijd naar huis deed het natuurlijk ook niet

spraak.jpg
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Verrek, flink wat data aan het binnen slurpen na installeren van "2020.4.1". Er stond wel een "game update" klaar maar kennelijk meer dan dat :)

Ik zit na installatie van 2020.4.1 nu op 2.5GB na ~30 minuten en lijkt gestopt.

Straks met de wijziging van 130 naar 100 ben ik benieuwd hoe snel we een kaart update krijgen.....