Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is niet meer nodig. Nu heel kantoor Nederland thuis werkt moeten we harder rijden om de aarde opgewarmd te houden. Anders is het in juni nog steeds 14 graden.
Tja dat is dan weer het voordeel dat er zoveel mensen thuis werken, de CO2 uitstoot zal drastisch zakken.

Geen idee wanneer Tesla met de aanpassing komt, maar ik zag dat diverse andere navigatie apps zoals TomTom hun snelheden wel hadden aangepast.
 
Muziek lekker hard om geen last te hebben van het getoeter om je heen ;)
Heb het getoeter of lichtflitsen nooit begrepen. Ga ik echt niet harder van rijden, zeker niet als ik zelf al 6km/u boven de limiet zit te rijden op GPS.

Sowieso grappig als ze zo komen bumperkleven achter mijn X zodat ik hun koplampen niet meer zie. Zie je ze ook niet meer knipperen.
 
Ik zou willen dat ik al rijdende ook de buitenspiegels zou kunnen inklappen.

iu
 
Ik dacht gisteren slim te zijn door de AP in te stellen op absoluut 106 km/u. Werkt voor geen meter. Telkens weer een sprint naar 136 km/u:confused:

Dus steeds maar weer voet op het gas houden en de snelheid met het wieltje naar beneden ratsen. Geef mij de oude CC maar.