Hier idem. Zo op het internet te lezen alleen bugfixesVersie 2022.12.3.2 Komt nu binnen
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hier idem. Zo op het internet te lezen alleen bugfixesVersie 2022.12.3.2 Komt nu binnen
Gisteren binnen 2 minuten drie keer tik op m’n vingers van de nag, terwijl ik bij keer 2 en 3 echt wel alert was. Hij lijkt soms heel snel ongelukkig. Omstandigheden op de weg waren neutraal.Mooi dat ze die GUI blijven tweaken.
Net rit van kleine 4 uur met de nieuwe versie. Geen verrassingen, behalve dat ik een paar keer snel, volgens mij zonder nag, een gele kaart kreeg. Misschien is dat de camera die naar me gluurt nu.
Irritant / nuttig, vel m’n definitieve oordeel nog niet.
Hier hetzelfde. De nag is dwingender doordat het sneller gaat van vriendelijk naar te laat naar mijn indruk.Gisteren binnen 2 minuten drie keer tik op m’n vingers van de nag, terwijl ik bij keer 2 en 3 echt wel alert was. Hij lijkt soms heel snel ongelukkig. Omstandigheden op de weg waren neutraal.
Iemand die dit herkent of zit het tussen mijn oren?
Haha ja hier ook altijd de verkeerde knop. Dikke vingers blijkbaar.Doorgaans blij met de updates, de laatste gewoon niet en volgens mij deze keer meer dan 1%.
Klein testje, hoeveel % van jullie heeft bij het proberen indrukken van de zoek knop voor muziek wel eens per ongeluk de equalizer in beeld gekregen? Bij mij is die score 100%; zelf en tot nu toe elke passagier naast me die muziek wil zoeken…
Zelfde, de nag lijkt steeds slechter (erger) te worden. Ik rij altijd met handen aan het stuur maar dat lijkt nauwelijks nog geregisteerd te worden. Toch maar weer kijken naar de AP assistenten op aliexpress.Gisteren binnen 2 minuten drie keer tik op m’n vingers van de nag, terwijl ik bij keer 2 en 3 echt wel alert was. Hij lijkt soms heel snel ongelukkig. Omstandigheden op de weg waren neutraal.
Iemand die dit herkent of zit het tussen mijn oren?
Ah, dat kan ik ook proberen. Wellicht dat ik met twee handen het gewicht net te “goed” verdeel.Ik heb gisteren ongeveer 100km op EAP gereden en geen last gehad van nag’s. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik slechts één hand aan het stuur heb waardoor er altijd een lichte druk op het stuur staat.
Ik krijg alleen nags als ik mij inderdaad laat afleiden door het scherm. Ze doen bij mij dus wat ze moeten doen.Zelfde, de nag lijkt steeds slechter (erger) te worden. Ik rij altijd met handen aan het stuur maar dat lijkt nauwelijks nog geregisteerd te worden. Toch maar weer kijken naar de AP assistenten op aliexpress.
Spooky.Vanmiddag had ik op de terugweg uit Amsterdam weer eens last van een spookauto rechts van me. Dat is echt onacceptabel. Of ik op AP rij of niet de auto denkt vrijwel continu dat er rechts naast me een andere auto zit. Dus bij opritten neemt cruise control gas terug om de niet bestaande auto tussen te laten. Als ik een baan naar rechts ga gaan de alarmbellen af omdat ik tegen een niet bestaande auto dreig te botsen. Camera's schoongemaakt, reset uitgevoerd. Niets helpt. Om even een indruk te geven wat dat betekent voor het rijden een paar screenshots van alle meldingen in een tijdsbestek van tien minuten.
View attachment 799474View attachment 799475
Dat plots vertragen heb ik ook al regelmatig voor gehad. Hij remt niet bruusk maar begint plots te vertragen alsof hij inhoud voor iets terwijl ik op een recht stuk zit zonder verkeer rondom mij. Ik anticipeer dan direct dus weet ook niet wat erna komt maar denk dat we die phantombrakes al zo gewoon geworden zijn dat we er verschrikt van zijnTwee retourtjes Amsterdam-Hoogeveen afgelopen week, en wat ritjes door de stad. Ging best prima, en wil maar 3 dingen uitlichten.
- achter (vracht)auto's blijven plakken gaat lastig. Lijkt alsof ie soms vergeet dat ie plakt en dan wordt de afstand ineens een heel stuk groter. Een situatie waar dat gebeurt is wanneer de snelheid naar beneden gaat, zoals bij een heuvel.
- remmen voor invoegers schat ie vaak behoorlijk verkeerd in, en dan wordt er onverwachts geremd. Als een invoeger de situatie slecht inschat, is dat sowieso mijn probleem niet - ik laat ruimte over, maar ga niet op het allerlaatste moment remmen.
- de snelheid zakt soms weg. Ik grijp altijd in, dus weet niet wat er gaat gebeuren als ik niks doe. Het gaat sowieso 7 km onder de adviessnelheid, en is best lastig om te corrigeren - ik doe de self-driving volledig uit om het goed te krijgen.
Voor de rest is het ontspannend rijden met lane-assist (ook bekend als FSD).
Vanmiddag had ik op de terugweg uit Amsterdam weer eens last van een spookauto rechts van me. Dat is echt onacceptabel. Of ik op AP rij of niet de auto denkt vrijwel continu dat er rechts naast me een andere auto zit. Dus bij opritten neemt cruise control gas terug om de niet bestaande auto tussen te laten. Als ik een baan naar rechts ga gaan de alarmbellen af omdat ik tegen een niet bestaande auto dreig te botsen. Camera's schoongemaakt, reset uitgevoerd. Niets helpt. Om even een indruk te geven wat dat betekent voor het rijden een paar screenshots van alle meldingen in een tijdsbestek van tien minuten.
Ik denk ook dat er iets kapot is.Vanmiddag had ik op de terugweg uit Amsterdam weer eens last van een spookauto rechts van me. Dat is echt onacceptabel. Of ik op AP rij of niet de auto denkt vrijwel continu dat er rechts naast me een andere auto zit. Dus bij opritten neemt cruise control gas terug om de niet bestaande auto tussen te laten. Als ik een baan naar rechts ga gaan de alarmbellen af omdat ik tegen een niet bestaande auto dreig te botsen. Camera's schoongemaakt, reset uitgevoerd. Niets helpt. Om even een indruk te geven wat dat betekent voor het rijden een paar screenshots van alle meldingen in een tijdsbestek van tien minuten.
Vandaag was het weer weg. Schiet mij maar lek.Ik denk ook dat er iets kapot is.
TeslAvontuurlijk, never a dull moment. Ik begin wel wat moe te worden van dit avontuur.Vandaag was het weer weg. Schiet mij maar lek.