Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.4

This site may earn commission on affiliate links.
Eergisteren versie 2022.4.5 geinstalleerd, en ik zie dat nu de profiel en sentry mode weer boven op het begin scherm staan, maar het staat niet in the release notes. Ben er wel blij mee dat ze dat terug hebben gezet:).
Ja klopt, dat is erg fijn. Het gaat vanzelf weg als je gaat rijden. Wat ook veranderd is; het LTE symbool komt alleen in beeld als de verbinding kwijt is. En het WiFi symbool komt in beeld als je verbinding met WiFi hebt.

Ook zijn er in de navigatie nu 4 knoppen rechts waardoor je de superchargers weer snel kan terugvinden zonder een extra stop toe te hoeven voegen.

Ik ben erg blij met 2022.4.5
 
Je krijgt wel helemaal geen melding meer dat er een update klaar staat noch dat hij geïnstalleerd kan worden. Wel aangevinkt in de app.
Klopt, dus daar gebruik ik mijn dagelijkse TMC bezoek dan maar voor. Zodra er een nieuwe versie gereleased is, check ik altijd even mijn app. Meestal is het dan wel raak. Als de software geïnstalleerd is, krijg ik trouwens wel een notificatie in de app.
 
Klopt, dus daar gebruik ik mijn dagelijkse TMC bezoek dan maar voor. Zodra er een nieuwe versie gereleased is, check ik altijd even mijn app. Meestal is het dan wel raak. Als de software geïnstalleerd is, krijg ik trouwens wel een notificatie in de app.
Ook dan geen melding hier. Enfin, ik weet nu dat ik, kerst daargelaten, precies 3 weken moet wachten. Jammer, met mijn MS stond ik altijd vooraan.
 
Ik heb gisteren 2022.4.5 voor het eerst gekregen door de download in de auto te starten. Kreeg ook geen meldingen in de app maar vanuit de auto waar er volgens het software menu item een controle op updates werd uitgevoerd werd het download proces gestart. Kon later op de app de installatie starten (had de app open staan dus weet niet of er een melding zou zijn geweest).
Heb voor die tijd ook altijd een melding in de app gehad en kreeg ook eigenlijk altijd vroeg updates.
 
2 dagen geleden 2021.44.30.14 en vandaag 2022.4.5.1. Duurde errug lang (3 kwartier) en kreeg gelijk een zwart scherm
Helpt een reset?

Misschien ben ik wat overdreven voorzichtig maar ik doe sowieso minimaal eens per maand een reset en na grote updates... Liever op mijn oprit een probleem dan 's nachts ergens ver weg :)
 
Sinde .44.5 is het laadprofiel aangepast. Waar de auto eerst 2 dagen niet bijlaadde (en dus van 70% naar 67% SoC zakte) laadt hij nu iedere paar uur een beetje bij. Ik merk dit omdat ik van NewMotion iedere keer als de auto om stroom vraagt een notificatie krijg (en die gaan nu de hele nacht door).
Even mezelf quoten: Gisteren 44.5.1 ontvangen en het constant bijladen is weer verdwenen. Wellicht dat ze deze release daarom hebben gemaakt?
 
Bij mij is 2022.5.4 wel gestart met downloaden maar na 45 min onderbroken bij 73% en ik krijg hem met geen mogelijkheid meer aan de gang, reset geprobeerd, tot 3x toe, via ander wifi punt, maar helaas. En in de auto zelf laat hij de update niet eens meer zien en zegt hij dat er geen update is.
Even geduld hebben. Overigens, je mist niet veel. Hij rijdt nog steeds hetzelfde. :cool:
 
IMG_EC176BB80C03-1.jpeg


Belangrijkste update van de afgelopen 3 jaar 😬