Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.40

This site may earn commission on affiliate links.
Het werkte vanzelf omdat de knipperlichten in parallel waren aangesloten, en de knipperdoos sneller ging knipperen als er minder weerstand op zat (wat je hebt als er dus een lampje defect is).

Maar analoge knipperdozen zijn al een tijdje uit.

Ah, ik dacht dit een feature was, meestal op Franse auto’s. Je zag het knipperlicht dan ook als een tierelier gaan maar hieruit begrijp ik dus dat er wss aan de voorzijde het knipperlicht stuk was….
 
  • Funny
Reactions: LaurensH
Ah, ik dacht dit een feature was, meestal op Franse auto’s.
Is op alle wagens.
Alleen gaan de lampen van Franse wagens vaker kapot. Is zeker al 50 jaar zo. Er wordt daar gewoon geen aandacht aan besteed denk ik.
Velen blijven in Frankrijk ook met kapotte lichten rijden. Ze hebben er toch van elk 2. Op een koets was 1 lamp ook voldoende.
 
  • Funny
Reactions: JanG007
Is op alle wagens.
Alleen gaan de lampen van Franse wagens vaker kapot. Is zeker al 50 jaar zo. Er wordt daar gewoon geen aandacht aan besteed denk ik.
Velen blijven in Frankrijk ook met kapotte lichten rijden. Ze hebben er toch van elk 2. Op een koets was 1 lamp ook voldoende.
Alle Franse wagens rijden verplicht op de linker baan met knipperlicht naar links. Ik heb er nog nooit een gezien met knipperlichten aan de rechterkant.
 
Zoals gezegd, niet overal is een TWC voorhanden. En aangezien je de blauwe laadkabel toch ergens moet opbergen, doe je altijd je trunk open. Waar je voorheen eerst een portier moest openen, gaat het nu in een meer natuurlijke flow en scheelt het 1 handeling. Zeker als je je auto benaderd vanaf de achterzijde is dit dus een uitkomst.

Om deze reden blij met de Tesla charger, waarbij je gewoon op het knopje van de stekker kan drukken. Ik was dit alweer vergeten. was zeker onhandig idd. Achterbak openen klinkt ook niet ideaal. Ik had gehoopt dat hij zou ontgrendelen als je in de buurt komt.
 
Zoals gezegd, niet overal is een TWC voorhanden. En aangezien je de blauwe laadkabel toch ergens moet opbergen, doe je altijd je trunk open. Waar je voorheen eerst een portier moest openen, gaat het nu in een meer natuurlijke flow en scheelt het 1 handeling. Zeker als je je auto benaderd vanaf de achterzijde is dit dus een uitkomst.
Of een kabel van Evchargerking kopen, die heeft ook een knop waarmee de laadpoort open gaat.
 
Ik lees nu positieve verhalen omtrent 40.1.

Vanwege de horror verhalen van het verwijderen van de radar functionaliteit m.b.t. ellende grootlicht( heb HVW3 FSD ) zit ik nog 'veilig' op 20.8. Is het al tijd om up te daten, of toch nog wachten?
 
Vanwege de horror verhalen van het verwijderen van de radar functionaliteit m.b.t. ellende grootlicht( heb HVW3 FSD ) zit ik nog 'veilig' op 20.8. Is het al tijd om up te daten, of toch nog wachten?
Meningen zullen verschillen en ik heb niet scherp wat je met 20.8 mist, maar vision only levert volgens mij nog geen verbetering ten opzichte van de radarversie. Wel beperkingen en een minder goed anticiperende TACC.
 
Update downloaden gaat tot ongeveer 50% en dan springt de data snelheid naar 0 kb/sec… na harde reset begint hij weer van vooraf aan en stopt weer bij 50%….
Balen, wil m graag hebben!
Gewoon geduld hebben. Als je de update downloadt via je hotspot dan moet je dat niet doen als je wachtend in de auto zit. Laat het bijv. downloaden wanneer je onderweg ergens heen rijdt. Zo heb ik van Den Haag naar Almere de update binnengehaald. Het klopt dat het bij 50% vastloopt, maar dat is een normaal proces. Na een tijdje gaat het vanzelf weer door.