Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.12.*

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmorgen 2023.12.5 geïnstalleerd nu net 40 km gereden kan niet zeggen dat ik veel verandering voel. Het zijn waarschijnlijk wat kleine aanpassingen die ze hebben gedaan, er staan bij mij ook geen noties in het scherm.
De 2023.12.x versies zijn vaak bugfixes. Over het algemeen worden nieuwe functies pas geïntroduceerd zodra het weeknummer na 2023. wordt aangepast.
 
Staat nu bovenaan als je op de drie puntjes drukt om meer apps te zien.
Ik stel nooit zelf de luchtcirculatie in. Werkt perfect automatisch. Zeker al in al mijn wagens van de laatste 20jaar. Misschien ben ik gewoon niet kieskeurig.
Uit zetten is sowieso ongezond en zelfs gevaarlijk slaapverwekkend.
Waar zie jij dat bovenaan staan? Ik zie in mijn M3SR+ wel de icoontjes staan voor ruitenwissers en ruitverwarming maar niet voor de recirculatie.

Tesla App Drawer feature in update 2023.12
 
Gisteren met prachtig weer ritje Schiphol-Lelystad en terug op 2023.12.1.1 NOA. Had de autopilot al bijna een jaar niet gebruikt en had gehoopt op wat verbeteringen.
Helaas was het weer een drama, lane change time outs, een abrupte swing terug naar de baan tijdens een lane change (zonder verkeer, waarschijnlijk een time out tijdens de lane change er was geen verkeer) en op de A6 compleet in de war vanwege donkere strepen op de rijbaan die de auto aanzag voor rijbaan markeringen.
Al met al dus geen prettige ervaring, ik ben er steeds meer van overtuigd dat mijn hoop op verbeteringen niet realistisch zijn in ieder geval niet zolang wij in de EU geen FSD Beta hebben.