Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 6.2 en eerste rit

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk op zware rechter voet: zuinige rijders eerst en die zijn vol lof dan over Trip Prediction en dan durven 'wij' (de zware voet rijders) niet te klagen over dat de predictie niet goed is. ;)

dan moest ik hem al hebben met mijn 213wh/km

- - - Updated - - -

Ze doen het op leeftijd. Hoe ouder hoe eerder.

dan moest ik hem ook al gehad hebben met mijn 51 lente's
 
Blijkbaar is ook dat niet genoeg, Steven.

Hendrik, Mr. Watt en Rick nog nooit irl gezien, maar die René haalt de 2m wel.

2m meter en 1 centimeter, om exact te zijn. Wat mij betreft is de wereld VOL met kabouters. :)

Eerder was lengte echter nooit een criterium, dat is nieuw in 6.2.... ;)

Maar om je de waarheid te zeggen, vind ik deze update voor de Classic niet zo interessant. Die route- of tripplanner gedraagt zich nog steeds hetzelfde. Ik wacht op de software update waarbij de planning zich aan mij aanpast, in plaats van andersom. Helaas is de navigatie ook nog steeds crap. Op Paasmaandag in een monsterfile van Leuven naar Brussel, omdat ik één keer NIET van te voren op de TomTom of Waze app had gekeken. Weer een uur wat nooit meer terugkomt.....
 
En V6.2 is binnen! Dus mijn zware voet theorie klopt dus niet. Vreemd. ;)

Iemand al eerder opgevallen dat je nu de 'melding' (mag qua schoonheid nog een kleine update ;)) krijgt dat hij klaar is met updaten?

ImageUploadedByTapatalk1428472330.452184.jpg
 
Inderdaad, deze update kan me niet zo bekoren. Geef mij maar een fatsoenlijke navi, ik ben dit soort rare, bijna dagelijks voorkomende suggesties wel zat:

e97da2c2a06efc0bcde70d1029e78f93.jpg

waarschijnlijk een kleine bug in de navigatie. Die denk, als er bij een rotonde een bord van 50 staat, dat ie dan 50 rondjes moet doen.
Op dit stuk weg zijn maar liefst 4 rotondes. Dus is zijn alternatief nog zo slecht niet!:smile: