Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 6.2 en eerste rit

This site may earn commission on affiliate links.
'D-trilling' is trilling vooraan (best voelbaar vanaf 40 km/u) en sinds update naar 5.36 is er de 'Regen-trilling' achteraan (enkel voelbaar bij zeer lage snelheid - 5km/u).
Tesla blijkt van beide op de hoogte te zijn en werken aan een oplossing. Alle vertrouwen dat dit dus in orde komt :smile:

Ik had de lage-snelheids-trilling ook vóór de 5.36 update. Misschien was die alleen niet 100% reproduceerbaar.
 
Blijkbaar zijn de nieuwe motoren zuiniger (performanter) dan die van vorig jaar. Mijn collega heeft ook pas zijn S 85 en zijn verbruik ligt inderdaad rond de 180 terwijl de mijne nu rond de 200 zit. Hopelijk wordt er rekening mee gehouden bij het bepalen van de typical.
 
Ik zit ook nog aan 237Wh/km over 13.000 kilometer, maar ik heb wel een heel aantal lichten naar mijn werk waar ik regelmatig vooraan sta:biggrin:

Ik ben de voorbije 1,5 maand gezakt van 237 naar 231 "dankzij" de Modesta coating. Hierdoor de eerste 3 weken "traag" gereden, ttz 110 max op de autosnelweg wat een gigantisch effect heeft op het verbruik. Ik vrees dat zondag in Zolder niet goed gaat zijn voor mijn average maar het aantal effectieve Km op circuit zal beperkt zijn waarschijnlijk.
 
Heeft iemand (met auto-pilot) deze instellingen al?

Net gezien op Facebook.

Schermafbeelding 2015-09-18 om 19.48.45.png
 
Het lijkt erop dat niet deelnemers van EAP toch de update gekregen hebben; kan bijna geen toeval meer zijn na de miskleunen bij de eerste versies...? Nou ja, zo zien we toch nog hoe de vlag erbij hangt. Mooi.

Ik las dat in deze update van de beta V7.0 autosteering/lane keeping voor het eerst is bijgevoegd. Ziet er allemaal mooi uit en veelbelovende features...maar als ik zie dat deze features pas nu naar de EAP mensen gaat hebben wij / "normale mensen" voorlopig nog lang geen v7.0 / AP. En dat vind ik best jammer (understatement) - het duurt mij te lang....:wink: