Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 6.2 en eerste rit

This site may earn commission on affiliate links.
Idem hier, 2.5.21, en een verschil is dat de navigatie een simpele route van enkele km's nu wel logisch berekend. Voor de rest is me niets opgevallen.


Same here.

Wel vanmorgen een update van men android Tesla App. Je kan nu Valet mode enablen remotely (als de auto in park staat). Hier kan je ook je Valet pin resetten.
2015-08-05 06.35.04.png


Ook zag ik een "FROM ELON" knop verschijnen.

2015-08-05 06.48.07.png


Maar dat werkte nog niet... ik denk dat het iets gaat enablen zodat je je Tesla friends kan koppelen.

2015-08-05 06.48.11.png
2015-08-05 06.48.18.png


Misschien zat deze functionaliteit al in de apple app - maar nu pas in de android app...

2015-08-05 06.52.38.png
 
Ik heb ook de android app geupdate, en achter de "From Elon" knop krijg je nu een uitleg over het referral programma en kan je je link naar je contacten sturen vanuit de app. Bovendien kan je ook de ranking zien, zowel lokaal als globaal. Wereldwijd staat Bjrn3169 op kop met 5/10

Ik had echter liever een update van de app gezien met notifications (cfr iOS versie van de app: start/stop laden, alarm, etc)...

Ook zag ik een "FROM ELON" knop verschijnen.

Maar dat werkte nog niet... ik denk dat het iets gaat enablen zodat je je Tesla friends kan koppelen.
 
ik gun het hem ook. Dit wordt waarschijnlijk een extra attractie punt op tesla world
Maar het lijkt me toch niet een beste zet, om de ranking nu al zichtbaar te maken. vele gaan de handdoek in de ring smijten en extra op Björn inzetten en het spelletje zal dan lang voor 31/10 afgelopen zijn.
 
Eigenlijk verdient Bjorn sowieso een Tesla en hoort nog een andere winnaar ook een Tesla te krijgen. Hij verdient het 100%, ik heb ook heel veel gehad aan zijn filmpjes, maar een klein beetje oneerlijk is het wel zo.

Oneerljk? Hij zet toch echt veel mensen aan tot aanschaf van een Tesla?
Ik denk dat de anderen in de top 10 meer hun best doen om hun link te promoten. Anders haal je echt geen 10 referrals in een paar maanden.
 
Oneerljk? Hij zet toch echt veel mensen aan tot aanschaf van een Tesla?
Ik denk dat de anderen in de top 10 meer hun best doen om hun link te promoten. Anders haal je echt geen 10 referrals in een paar maanden.
Klopt op zich, maar van tevoren was natuurlijk al bekend dat Björn dit gaat winnen, dus anderen hebben eigenlijk geen kans. Of tenminste, ik zag dit al wel aankomen toen ik Tesla's mail ontving. Maar nogmaals, hij verdient het echt.