Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
460054688.jpg

Die heb ik nog gehad, maar na een nachtje buiten liggen in de regen deed ie het niet zo goed meer.
 
Met de updates van de laatste tijd merk ik dat FSD behoorlijk bruikbaar begint te worden. 2019.28.3.1
Afgelopen week op de A1 Deventer-> Hengelo heb ik bij wegwerkzaamheden FSD niet uit hoeven te zetten wat in verleden altijd wel nodig was. M3 blijft netjes tussen de nieuwe lijnen en heeft geen last van de originele belijning. Lijkt er op dat geel als hogere prioriteit wordt herkend boven wit.
 
Ik heb gisterennacht een update gekregen. Van 2019.20.4.3 (of was het .2) naar 2019.28.3.1 gegaan. Een redelijk sprong gemaakt zo, heel de 2019.24 reeks heb ik niet gekregen. Ik heb er nog niet veel mee kunnen rondrijden, dus nog geen feedback over de TACC, AP en NoA. Al hoe wel dat ik daar eigenlijk best tevreden mee ben.
 
Met de updates van de laatste tijd merk ik dat FSD behoorlijk bruikbaar begint te worden. 2019.28.3.1
Afgelopen week op de A1 Deventer-> Hengelo heb ik bij wegwerkzaamheden FSD niet uit hoeven te zetten wat in verleden altijd wel nodig was. M3 blijft netjes tussen de nieuwe lijnen en heeft geen last van de originele belijning. Lijkt er op dat geel als hogere prioriteit wordt herkend boven wit.

Was mij ook al opgevallen recentelijk, werkzaamheden waar echt een bende van lijnen op de weg stonden, wit en geel door elkaar, over elkaar etc etc... Ik zat zoals gewoonlijk al helemaal in de aanval om in te grijpen maar tot mijn verbazing ging het prima.
Dat was paar versies geleden nog niet zo (ze zijn daar al heel lang aan weg bezig).
 
2019.28.3.1

Gisteren twee keer gehad dat EAP/NoA reageerde op auto in rechterbaan (geen invoegstrook). Auto werd inderdaad wit. Oplosbaar met gas bijgeven, maar toch vreemd. Links ben ik op verdacht, rechts is vervelend.
 
Begrijpt een van jullie waarom HW 3.0 FSD zo weinig voorkomt in TeslaFi?
Al maanden lang (sinds april) wordt toch alleen nog 3.0 gemaakt.
De voorraad van 2.5 was nog enorm?
Krijgt TeslaFi geen nieuwe leden meer?
Wordt FSD computer niet herkend?
Krijgen FSD Tesla’s geen updates at all?
Voor zover ik begrepen heb kan TeslaFi voor de Model 3 nog geen onderscheid maken tussen 2.5 en 3.0, alle Model 3's tellen als 2.5 dus in de overzichten tot nu toe.
 
  • Like
Reactions: TheoSchijf
2019.28.3.1

Gisteren twee keer gehad dat EAP/NoA reageerde op auto in rechterbaan (geen invoegstrook). Auto werd inderdaad wit. Oplosbaar met gas bijgeven, maar toch vreemd. Links ben ik op verdacht, rechts is vervelend.

Ik heb nu zo’n 250.000 Tesla km’s gemaakt en met deze update zijn we terug op het niveau vd introductie. Voor het eerst in jaren dat ik merk dat ik hem uitzet en bewust langere stukken op de snelweg zelf rijd.

Pfffff
 
  • Informative
Reactions: woes
Met 28.3.1 nog steeds regelmatig dat mijn LTE verbinding volledig wegvalt en dan later komt de auto weer online via 3G. Heb dit al sinds 16.x en vraag me inmiddels af of het wel een software issue is. Meer mensen last van?

Heb eigenlijk altijd TuneIn radio aan. Mogelijk dat het hier iets mee te maken heeft.
 
Met 28.3.1 nog steeds regelmatig dat mijn LTE verbinding volledig wegvalt en dan later komt de auto weer online via 3G. Heb dit al sinds 16.x en vraag me inmiddels af of het wel een software issue is. Meer mensen last van?

Heb eigenlijk altijd TuneIn radio aan. Mogelijk dat het hier iets mee te maken heeft.
In midden Nederland nooit last van wel eens in oost Nederland dat het kort wegvalt.
 
Met 28.3.1 nog steeds regelmatig dat mijn LTE verbinding volledig wegvalt en dan later komt de auto weer online via 3G. Heb dit al sinds 16.x en vraag me inmiddels af of het wel een software issue is. Meer mensen last van?

Heb eigenlijk altijd TuneIn radio aan. Mogelijk dat het hier iets mee te maken heeft.
Ja idd ook last van. Maar moet zeggen dat mijn hele auto buggy is. Net 2,5 week naar noord Spanje geweest. En wat een drama is dat. Navigatie icm sucs meld spontaan ohh sorry kan (eindbestemming) locatie niet vinden. Route berekenen kost met sucs 15 minuten. Heb op heenreis tesla gebeld. Was niet mee te rijden. Advies was, doe harde reset (10 min auto uitzetten). Issues bleven aanwezig. Heen en terug dus zelf van Suc naar Suc gereden. Dit is USP van Tesla maar in laatste versie 28.3.1 had ik tweede dag idem issues. Na update halverwege Frankrijk na nachtje slapen duurde het 20 minuten voordat auto weer verbinding had. Drama software en/of hardware. Ben blij dat ik 4 september beurtje ga doen ohh nee alle openstaande issues die zelfs sinds aflevering erin zitten en nog steeds niet opgelost zijn maar eens laten fixen. Zucht heb een nu al hard hoofd in.
Maar AP op 1400km werkt prima! En als je graag bekijks wilt ga met de tesla naar Spanje. Is bizar hoeveel aandacht