Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Hmm dat is wel raar, hij geeft inderdaad een melding dat het naar de auto is gestuurd en dan komt het automatisch in de navigatie. Ik heb ook 48 en het werkt wel dus aan de versie kan het niet liggen.
Je zou eventueel eens kunnen kijken als je het vanuit Google maps deelt naar de auto of het dan werkt.
 
Hmm dat is wel raar, hij geeft inderdaad een melding dat het naar de auto is gestuurd en dan komt het automatisch in de navigatie. Ik heb ook 48 en het werkt wel dus aan de versie kan het niet liggen.
Je zou eventueel eens kunnen kijken als je het vanuit Google maps deelt naar de auto of het dan werkt.
Rebooten heeft het problemen verholpen, ging inderdaad ook niet meer via Google Maps
 
  • Like
Reactions: Frankvr
Hier ook de update, merk dat Tunein niet meer "hakkelt" dit lijkt verleden tijd. Kreeg wel de vraag in een apart scherm voor toestemming te geven voor het delen van data e.d.
Spotify werkt nog steeds niet met de Tesla account, krijg de melding dat deze niet beschikbaar is.


Bij mij werkte het alleen door mijn accountnummer in te voeren als user. dat kun je terugvinden in de Spotify PC app. kwam er toevallig achter.
 
upload_2019-2-2_8-30-18.png


Mijn update geschiedenis. Wat ik hieruit leer is dat ik soms te ongeduldig ben. Een periode van meer dan 40 of zelfs 50 dagen is niet ongewoon.
 
  • Informative
Reactions: Basvdpoel
Ik lees redelijk weinig over de gewijzigde airco settings sinds de laatste updates. Ik vind het opmerkelijk dat de blower op stand 5 blijft staan wanneer de airco op auto staat en de gewenste temperatuur is bereikt. Het geluidsverschil tussen stand 4 en stand 5 is redelijk groot en ik kan me niet herinneren me ooit zo gestoord te hebben aan het geluid van de blower. Iemand met dezelfde visie of ben ik dringend toe aan vakantie? ;)
 
Ik lees redelijk weinig over de gewijzigde airco settings sinds de laatste updates. Ik vind het opmerkelijk dat de blower op stand 5 blijft staan wanneer de airco op auto staat en de gewenste temperatuur is bereikt. Het geluidsverschil tussen stand 4 en stand 5 is redelijk groot en ik kan me niet herinneren me ooit zo gestoord te hebben aan het geluid van de blower. Iemand met dezelfde visie of ben ik dringend toe aan vakantie? ;)

Toevallig vandaag de blower 1 standje naar beneden gezet om dezelfde reden. Maakt idd een hoop lawaai.
 
Ik lees redelijk weinig over de gewijzigde airco settings sinds de laatste updates. Ik vind het opmerkelijk dat de blower op stand 5 blijft staan wanneer de airco op auto staat en de gewenste temperatuur is bereikt. Het geluidsverschil tussen stand 4 en stand 5 is redelijk groot en ik kan me niet herinneren me ooit zo gestoord te hebben aan het geluid van de blower. Iemand met dezelfde visie of ben ik dringend toe aan vakantie? ;)
Nope, heb precies dezelfde irritatie...
En nog meer dat hij met dit vochtige weer de airco uitschakelt zodat alles beslaat

Om alles te ontwasemen laat ik dan de voorruitblower even blazen waarna ik weer door de ruiten kan kijken

Maar goed, 5 minuten later begint die elllende weer opnieuw...
 
Het probleem dat de ventilator te hard blijft draaien heb ik ook. Is altijd al zo geweest (MS75D geleverd in september).

Ontwaseming is belabberd. Je zou denken dat dit met een software update makkelijk te verhalen zou zijn. Iedere auto met automatische airco die ik ken doet dit een stuk beter.
 
Ik lees redelijk weinig over de gewijzigde airco settings sinds de laatste updates. Ik vind het opmerkelijk dat de blower op stand 5 blijft staan wanneer de airco op auto staat en de gewenste temperatuur is bereikt. Het geluidsverschil tussen stand 4 en stand 5 is redelijk groot en ik kan me niet herinneren me ooit zo gestoord te hebben aan het geluid van de blower. Iemand met dezelfde visie of ben ik dringend toe aan vakantie? ;)

Ja hier dezelfde irritatie. Door dat opdringerige gesuis vervalt een stuk genot van het elektrisch voortbewegen. De fan draait standaard op 5. Daarnaast blijven de instellingen van het remote voorverwarmen gehandhaafd als ik ga rijden. Dus alle lucht langs de voorruit, terwijl het voetendeel er al zo bekaaid vanaf komt.
Erg, erg belabberd. Ik had gehoopt dat .50 deze domme fouten had opgelost, maar nee.
 
Heel vroeger (voor .50) kon ik AUTO en A/C tegelijk aanzetten. Dat is helaas niet meer het geval. Dus elke keer is mijn routine: lucht naar boven en voeten aan, midden uit. Fan op 3 en A/C aan. En iedere keer als ik weer instap is het compleet random hoe de instellingen staan.

Sinds gisteren nu 2018.50.6 en toen lukte het helaas niet meer op blower op voorruit en voeten tegelijk aan te zetten... Misschien iets met temperatuur, maar lijkt me stug dat ik dat niet handmatig had moeten kunnen overrulen.

De wondere wereld van Tesla blijft mij dagelijks verbazen....