You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Soms wel, meestal niet.Hebben jullie alweer een melding (via de app) als de auto is volgeladen?
Ik krijg nog steeds geen melding sinds V9.
Ironisch genoeg had ik het ene probleem na het andere met de Teslacam, en met de nieuwste update is dat helemaal opgelost.Nieuwe bug in versie 9 50.6
Bij mij en ook al enkele klanten aan de lijn gehad.
En inmiddels geverifieerd met Tesla.
Bij 50.6 is het vermogen naar de USB poorten sterk afgenomen. Het gevolg is dat, onder andere, telefoonladers niet meer werken. Dit is een bug en geen verandering. Bij een klant hebben ze de software gedowngrade naar v.48
Andere oplossing is een USB adapter voor de cigarettenaansteker te gebruiken.
Ik meestal een stuk of 80. Kan ook irriteren.Hebben jullie alweer een melding (via de app) als de auto is volgeladen?
Ik krijg nog steeds geen melding sinds V9.
Het probleem dat de ventilator te hard blijft draaien heb ik ook. Is altijd al zo geweest (MS75D geleverd in september).
Ontwaseming is belabberd. Je zou denken dat dit met een software update makkelijk te verhalen zou zijn. Iedere auto met automatische airco die ik ken doet dit een stuk beter.
Nee heb dezelfde irritatie (MS december ‘14). Alles beslaat zoals bij mijn oude Clio..
Hebben jullie alweer een melding (via de app) als de auto is volgeladen?
Ik krijg nog steeds geen melding sinds V9.
Daar kwam ik 2 weken geleden bij toeval achter. Snel even in het boekje gekeken..Weten jullie dat je voor ontwaseming 2 keer op het ontwasemingsikoontje moeten drukken. Had ik in het begin ook niet door. Damp is op een paar seconden weg dan.
Weten jullie dat je voor ontwaseming 2 keer op het ontwasemingsikoontje moeten drukken. Had ik in het begin ook niet door. Damp is op een paar seconden weg dan.
Niet fijn om een Tesla rijder te zien verdwijnen. Aan de ene kant begrijpelijk. Zo keerde ik dat merk wat al meer dan honderd jaar auto's bouwt na vele jaren de rug toe vanwege aanhoudende kwaliteit- en software (!) problemen. Onaanvaardbaar voor een merk met zoveel jaren ervaring en torenhoge winsten/budgetten. Aan de andere kant onbegrijpelijk dat je uitgerekend in een diesel stapt, terwijl er elektrische alternatieven voorhanden zijn (i-pace en e-tron). Met alles wat we nu weten, kan diesel naar mijn mening niet meer. Maar goed, het blijft een persoonlijke keuze. Veel veilige kilometers toegewenst en veel plezier op het Volvo-forum.Mijn vertrouwen is Tesla is over. Versie 9.0: de ene bug is nog niet opgelost en de volgende dient zich aan. Bovenstaande issues doen zich ook in mijn S 100D van 2018 voor. Het wordt op Elon time opgelost.
Mijn geduld is op, ik ga de 100D inruilen op een V90 CC D5 AWD. Zin in!
Het is natuurlijk niet zo dat zijn huidige Tesla de shedder in gaat. Die blijft lekker rijden met een andere eigenaar, dus netto gaat er geen Tesla rijder verloren. Daarnaast is het wel een signaal (via de statistieken) dat Tesla nog niet voor iedereen voldoende kwaliteit levert. You can't win 'm all.Niet fijn om een Tesla rijder te zien verdwijnen. Aan de ene kant begrijpelijk. Zo keerde ik dat merk wat al meer dan honderd jaar auto's bouwt na vele jaren de rug toe vanwege aanhoudende kwaliteit- en software (!) problemen. Onaanvaardbaar voor een merk met zoveel jaren ervaring en torenhoge winsten/budgetten. Aan de andere kant onbegrijpelijk dat je uitgerekend in een diesel stapt, terwijl er elektrische alternatieven voorhanden zijn (i-pace en e-tron). Met alles wat we nu weten, kan diesel naar mijn mening niet meer. Maar goed, het blijft een persoonlijke keuze. Veel veilige kilometers toegewenst en veel plezier op het Volvo-forum.
Niet fijn om een Tesla rijder te zien verdwijnen. Aan de ene kant begrijpelijk. Zo keerde ik dat merk wat al meer dan honderd jaar auto's bouwt na vele jaren de rug toe vanwege aanhoudende kwaliteit- en software (!) problemen. Onaanvaardbaar voor een merk met zoveel jaren ervaring en torenhoge winsten/budgetten. Aan de andere kant onbegrijpelijk dat je uitgerekend in een diesel stapt, terwijl er elektrische alternatieven voorhanden zijn (i-pace en e-tron). Met alles wat we nu weten, kan diesel naar mijn mening niet meer. Maar goed, het blijft een persoonlijke keuze. Veel veilige kilometers toegewenst en veel plezier op het Volvo-forum.
JaIs jullie ook al eens opgevallen dat 10-25-50km Avg verbruik een heel ander verbruik aangeven dan het gemiddelde verbruik volgens de trip tellers.
Ken iemand met een XC90 die na een jaartje - waarvan 3 maanden in de garage - het ding heeft ingeruild op een MX. Volvo gaf constant "system error". Succes!ik ga de 100D inruilen op een V90 CC D5 AWD. Zin in!
Zo, heb ik geen last van.Nieuwe bug in versie 9 50.6
Bij mij en ook al enkele klanten aan de lijn gehad.
En inmiddels geverifieerd met Tesla.
Bij 50.6 is het vermogen naar de USB poorten sterk afgenomen. Het gevolg is dat, onder andere, telefoonladers niet meer werken. Dit is een bug en geen verandering. Bij een klant hebben ze de software gedowngrade naar v.48
Andere oplossing is een USB adapter voor de cigarettenaansteker te gebruiken.
Ken iemand met een XC90 die na een jaartje - waarvan 3 maanden in de garage - het ding heeft ingeruild op een MX. Volvo gaf constant "system error". Succes!