You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eens, maar het was beter geweest als er een Tesla/EV rijder bij was gekomen. En als @DriverMS die irritaties niet had gehad, was dat mogelijk geweest. Toch blijft het vreemd dat de ene wel problemen ondervindt en de ander weer niet, of minder. Ik snap dat niet, maar dat zegt waarschijnlijk meer over mezelf en mijn gebrek aan kennis. Vaak lees ik met verbazing waar anderen mee worden geconfronteerd. Ik prijs me dus maar gelukkig met de mijne.Het is natuurlijk niet zo dat zijn huidige Tesla de shedder in gaat. Die blijft lekker rijden met een andere eigenaar, dus netto gaat er geen Tesla rijder verloren. Daarnaast is het wel een signaal (via de statistieken) dat Tesla nog niet voor iedereen voldoende kwaliteit levert. You can't win 'm all.
Pas op, ik vind de gemelde problemen met V9 heel opvallend want bij mij gaf ie nauwelijks problemen, en sinds .50 draait ie perfect.
Aan de andere kant onbegrijpelijk dat je uitgerekend in een diesel stapt, terwijl er elektrische alternatieven voorhanden zijn (i-pace en e-tron). Met alles wat we nu weten, kan diesel naar mijn mening niet meer.
Laat je niet teveel wijsmaken door de dieselpaniek. De modernste diesels stoten aanzienlijk minder CO2 uit dan benzinemotoren, het roet wordt goed afgefilterd en de NOX uitstoot wordt sterk verminderd door gebruik van AdBlue.
Bovendien liggen de opgegeven verbruikscijfers van diesels over het algemeen veel dichter bij de werkelijkheid dan die van benzinemotoren.
Voldoende keuze aan elektrische auto's ben ik het niet mee eens. Voor zakelijk gebruik in binnen- en buitenland, en dan bedoel ik geen woon-werk verkeer, is er m.i. nog steeds maar één auto geschikt: Tesla. En helaas is die erg duur en zal de verkoop met de huidige bijtellingsregeling hard afnemen.
Ik neem de kwaliteitsissues dan ook maar zoveel mogelijk voor lief...
Wat me van al die studies is opgevallen is dat ze in opdracht van de autoconstructeurs werden uitgevoerd door ADAC. Niet TUV ofzo, maar de ADAC. De testen waren eveneens labotesten, maar hoe ze in mekaar zaten stond er niet bij.Laat je niet teveel wijsmaken door de dieselpaniek. De modernste diesels stoten aanzienlijk minder CO2 uit dan benzinemotoren, het roet wordt goed afgefilterd en de NOX uitstoot wordt sterk verminderd door gebruik van AdBlue.
Laat je niet teveel wijsmaken door de dieselpaniek. De modernste diesels stoten aanzienlijk minder CO2 uit dan benzinemotoren, het roet wordt goed afgefilterd en de NOX uitstoot wordt sterk verminderd door gebruik van AdBlue. Bovendien liggen de opgegeven verbruikscijfers van diesels over het algemeen veel dichter bij de werkelijkheid dan die van benzinemotoren. Voldoende keuze aan elektrische auto's ben ik het niet mee eens. Voor zakelijk gebruik in binnen- en buitenland, en dan bedoel ik geen woon-werk verkeer, is er m.i. nog steeds maar één auto geschikt: Tesla. En helaas is die erg duur en zal de verkoop met de huidige bijtellingsregeling hard afnemen. Ik neem de kwaliteitsissues dan ook maar zoveel mogelijk voor lief...
Maar genoeg nu, terug on-topic.
Er is door de meeste autofabrikanten gesjoemeld met alles wat je hierboven beschrijft: CO2, NOX en roet. Op papier zijn ze schoon. In de praktijk zijn ze echt veel smeriger dan benzineauto's.Laat je niet teveel wijsmaken door de dieselpaniek. De modernste diesels stoten aanzienlijk minder CO2 uit dan benzinemotoren, het roet wordt goed afgefilterd en de NOX uitstoot wordt sterk verminderd door gebruik van AdBlue.
Bovendien liggen de opgegeven verbruikscijfers van diesels over het algemeen veel dichter bij de werkelijkheid dan die van benzinemotoren.
Excuus, zo was 'genoeg nu' niet bedoeld, maar het 'terug on-topic' welDat is natuurlijk niet leuk, nu neem jij het laatste woord en mogen anderen niet meer reageren....
En wanneer gaat Autopilot in Nederland zelf inhalen op de snelweg? Duurt wel erg lang...
autowipers: reaction speed: AP1 Oke, AP2 Oke for FW XXX and up.
Over benzineauto’s beginnen heeft op dit forum geen zin. Ik had wat vragen gesteld in een ander draadje. Helaas geen echte antwoorden gekregen. (Off topic: Tesla Fun)Er is door de meeste autofabrikanten gesjoemeld met alles wat je hierboven beschrijft: CO2, NOX en roet. Op papier zijn ze schoon. In de praktijk zijn ze echt veel smeriger dan benzineauto's.
Wordt vaker gerapporteerd, ja.Sinds de laatste update (2018.50.6) slaag ik er niet meer in om mijn smartphone (iphone x) op te laden via de USB poorten.
Zijn er nog mensen die dit (of iets gelijkaardigs) ervaren?