Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
De mijn doet het echt wel, en 't heeft niets met GPS te maken. En uniek is hij evenmin:

Does your AP1 read speed signs?


Helemaal akkoord met Morph !
Mijn S ook met AP1 leest ook echt de borden ! Er is hier in de straat een bord geplaatst geweest van 30km/u o.w.v. kleine herstelling - heeft er maar 1dag gestaan - van de bermstrook, en die zéker Niet doorgegeven is geweest aan officiële instanties (!). aanduiding in auto gaat van 70 naar 30 en 10m verder mooi terug naar 70 waar de plaat einde 30KM staat.
 
Jongens, wat een gezeur. De meeste van ons hebben een zakelijke achtergrond op de eoa manier. Als je bij de aankoop de zekerheid van bepaalde features binnen een bepaald tijdsbestek had willen hebben, dan had je dat gewoon contractueel moeten vastleggen. Je gaat toch niet af op wat iemand je mondeling aangeeft.
Ik vind het te meer een gezeur omdat er door jaren heen een groot aantal gratis verbeteringen OTA zijn en worden doorgevoerd. Allemaal zaken die nooit zijn genoemd, beloofd of wat dan ook...

Ok, kom er maar in... -;)

En wat als er gewoon zwart op wit staat dat het NU aanwezig is?
 
Ik heb wel FSD genomen en zou onderhand wel een iets willen zien, bijv. Summon op parkeerterreinen. Je kan je fanbase op een gegeven moment ook kwijtraken op deze manier.
Ik vraag me af of ik met mijn HW 2.0 kan gaan eisen dat ze een 2.5 erin steken omdat ik ook FSD heb genomen, en dus nog niet eens dodehoekassistent heb. De rest kunnen ze nog achter hun kapstok hangen dat het af hangt van wettelijkheden per land en regio.
 
Ik vraag me af of ik met mijn HW 2.0 kan gaan eisen dat ze een 2.5 erin steken omdat ik ook FSD heb genomen, en dus nog niet eens dodehoekassistent heb. De rest kunnen ze nog achter hun kapstok hangen dat het af hangt van wettelijkheden per land en regio.

Mensen, svp. Kan het janken naar het daarvoor bestemde draadje? Ik moet me door van alles heen worstelen om over V9 te kunnen lezen.
 
Behalve twitterberichtjes zie ik bijv in de tracker nog nergens v9

ev-fw.com heeft wel al een 9.0 kopje maar nog geen 9.0 registraties blijkbaar. Is ook niet zo gek; de huidige 9.0 die je 'overal' ziet is (schijnbaar) nog 'alpha'. Ze rollen 't nu alleen nog maar uit naar 'alpha' testers (ofwel: Tesla personeel of in de buurt van San Francisco / San Jose / Californië; wanneer er nog (ernstige) problemen uit zouden komen dat zitten de probleemgevallen "dicht bij huis").