Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Begrijp ik het goed dat je zou willen dat verlichting in auto aangaat als je in de buurt van auto komt zonder dat auto unlocked? Waarom zou je dat willen?
Omdat dat handig is. En omdat mijn vorige auto, de wereldberoemde Toyota Auris TS van slechts ca. 26.000 euro, dat ook had. En ik me afvroeg waarom dat niet op MS zou zitten.
Ps de Toyota had ook keyless entry. Gebruikte ik ook want wie zou nu zo'n lelijke auto willen stelen??
 
Ik kon eerst zien dat de clima op auto stond nu zie ik dit alleen als ik op het vantilator tekentje druk en het menu in beeld komt.
Dat is lastig aangezien ik het rechter wieltje op mijn stuur op de fan snelheid heb staan en ik deze wel eens aanraak met parkeren en dan niet kan zien dat de clima van auto is afgegaan.
Vanmiddag bleef het koud, dus even gekeken in het clima menu en bleek hij weer eens van auto af te zijn gegaan.
Ik vind het handiger in de V8 versie (wat de clima betreft dan)
Of geeft hij het misschien op een andere manier aan?
 
Ik kon eerst zien dat de clima op auto stond nu zie ik dit alleen als ik op het vantilator tekentje druk en het menu in beeld komt.
Dat is lastig aangezien ik het rechter wieltje op mijn stuur op de fan snelheid heb staan en ik deze wel eens aanraak met parkeren en dan niet kan zien dat de clima van auto is afgegaan.
Vanmiddag bleef het koud, dus even gekeken in het clima menu en bleek hij weer eens van auto af te zijn gegaan.
Ik vind het handiger in de V8 versie (wat de clima betreft dan)
Of geeft hij het misschien op een andere manier aan?
Het wieltje ergens anders voor gebruiken
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Security en bugfixes.
 

Attachments

  • IMG_4956.jpg
    IMG_4956.jpg
    1 MB · Views: 44
Ik vind 9.0 (42.3) een soort Italiaanse update. Het ziet er prachtig uit maar het rammelt aan alle kanten. Mijn Bluetooth rammelt (ophangen en opnieuw bellen) en mijn spotify doet helemaal niks meer.

Zal SeC bellen, maar vrees dat dat weinig uithaalt voor nu. Wachten op 42.4..

Heb 42.2, maar geen probleem met Spotify. Lijkt eigenlijk meer stabiel. Al reboot geprobeerd?

Ivm bluetooth, probleem dat ik heb is vaak geen geluid. Workaround is even volume hoger en lager en het is "opgelost". Niet ideaal maar makkelijker dan ophangen. Hopelijk snel opgelost
 
  • Informative
Reactions: FrankNL