Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zou al heel blij zijn als de snelheidslimieten an-sich correct zouden zijn. Ik rij al tijden deels niet op EAP, omdat op de N34 je volgens Tesla nog steeds maar 80km/u mag (is al een hele tijd 100km/u).

Dat zou inderdaad helpen. Ik rijd regelmatig over de A6 en heb dan ergens bij Almere dat de auto plotseling hevig afremt naar 90km/hr door verkeerde snelheidsinfo.

Overigens vind ik EAP en TACC in zijn algemeenheid wel veel soepeler en minder aarzelend sinds 2019.28.3.1, maar kan ook een placebo effect of gewenning zijn.
 
Dat zou inderdaad helpen. Ik rijd regelmatig over de A6 en heb dan ergens bij Almere dat de auto plotseling hevig afremt naar 90km/hr door verkeerde snelheidsinfo.

Overigens vind ik EAP en TACC in zijn algemeenheid wel veel soepeler en minder aarzelend sinds 2019.28.3.1, maar kan ook een placebo effect of gewenning zijn.

Klopt ook nog veel fouten bij de opritten van snelwegen.
Rond om Utrecht mag je max 100km/h als je gelijk met FSD begint schiet deze eerst naar 130km/h om vervolgens weer naar 100km/h te gaan.
 
Bij de Model 3 zou je met de nieuwste firmware toch een beetje kunnen spelen met je linkerkant van je scherm (waar je auto staat afgebeeld en daarom heen jij of zij passerende auto's, fietsers etc), o.a. via touch het perspectief kunnen veranderen? Ook zou - en dat voor alle Tesla's - lane changes in bepaalde gevallen beter/fraaier in beeld komen? Dat zat/zit althans in 2019.28.3.2 en hoger zag ik via diverse berichtjes zoals Twitter dus ik neem aan dan ook in 2019.32? Heb hem zelf nog niet binnen overigens.

Nope. Via Reddit hebben mensen bevestigt dat 2019.28.3.2 een Early Access Program build is. Hier zit dus ook Enhanced Summon in (was voorheen Smart Summon). Het is dus zeer zeker niet zo dat een nieuwer week nummer de features bevat die je in een eerdere Early Access Program build hebt gezien. Ik verwacht dus ook niet dat de nieuwe lane change animatie en het met touch kunnen rondraaien van de auto op Model 3 in 2019.32 zit.
 
Nope. Via Reddit hebben mensen bevestigt dat 2019.28.3.2 een Early Access Program build is. Hier zit dus ook Enhanced Summon in (was voorheen Smart Summon). Het is dus zeer zeker niet zo dat een nieuwer week nummer de features bevat die je in een eerdere Early Access Program build hebt gezien. Ik verwacht dus ook niet dat de nieuwe lane change animatie en het met touch kunnen rondraaien van de auto op Model 3 in 2019.32 zit.

Als je in 28.3.2 ook het Tesla logo lang vasthoud verschijnt er een scherm met het verzoek tot een access code.
Dit "feature"was me niet eerder opgevallen, zou het met het early access program te maken kunnen hebben?
 
  • Informative
Reactions: arsimo
Als je in 28.3.2 ook het Tesla logo lang vasthoud verschijnt er een scherm met het verzoek tot een access code.
Dit "feature"was me niet eerder opgevallen, zou het met het early access program te maken kunnen hebben?

Dat bestaat ook al heel lang. Voorheen kon je daar door 007 te typen de submarine james bond easter egg activeren op de Model X dacht ik. Ook word die code gebruikt in showrooms, ze typte toen 'showroom' in voor de speciale showroom modus. Dit werkt echter niet meer, dat zal wel te makkelijk zijn geweest :). Ze zullen de auto ook in factory mode kunnen zetten via dat menu verwacht ik.
 
Dat bestaat ook al heel lang. Voorheen kon je daar door 007 te typen de submarine james bond easter egg activeren op de Model X dacht ik. Ook word die code gebruikt in showrooms, ze typte toen 'showroom' in voor de speciale showroom modus. Dit werkt echter niet meer, dat zal wel te makkelijk zijn geweest :). Ze zullen de auto ook in factory mode kunnen zetten via dat menu verwacht ik.

OK, dank. Kon het niet terugvinden in de handleiding idd:)