You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je een serviceafspraak gepland staan? Dan kan een reden zijn. Anders de chat met Tesla proberen?Jongens. Ik zit nog model 3 AP only op 24.4 en heb geavanceerd aan en altijd op de wifi.. snap er niets van.
32.1 wordt nog steeds actief geinstalleerd, dat houdt echt per direct op als ie teruggetrokken zou zijn wegens bugs die daar ernstig genoeg voor zijn.
Wat je ziet is gewoon het canary effect, iedere nieuwe release wordt altijd in steeds groter wordende 'waves' uitgerold, zo te zien is 32.1 nu naar het stadium 1 op de 8 oid gegaan. Het 'geavanceerd' vinkje is een hint naar de servers dat je vrijwillig graag geselecteerd wordt voor vroege canaries, ik kreeg zelf ook al 32.1 op de M3 toen ie nog bij 1.3% zat dit keer. Bij 28.x zat ik te lang niet op wifi bij de initiele release waardoor ik vervolgens pas bij 28.3.1 final rollout werd geselecteerd.
Maar het 'druppelen' op dit moment is gewoon een teken dat de huidige wave vol is. Zodra ze de floodgate open zetten naar 30% of 100%, die hanteren ze meestal als thresholds, zie je meteen weer 200+ installs per uur.
Same here maar al wel een 800 km geredenHeb er niet veel mee gereden nog maar niks vreemds meegemaakt ook.
Zou mooi zijn als je vooraf ook in de melding doorkrijgt welke versie er geïnstalleerd gaat worden. Dan heb je tenminste nog de ruimte om hem te weigeren als die versie niet goed werkt
Zou mooi zijn als je vooraf ook in de melding doorkrijgt welke versie er geïnstalleerd gaat worden.
Inderdaad gaat soepel.Gisterenochtend toen ik instapte om naar mijn werk te gaan, had ik ook de melding van een update. Gisterenmiddag 32.1 geïnstalleerd en vandaag geprobeerd. Weinig verschil, alleen het gevoel dat de rijstrookwissel wat sneller ingezet wordt. In elk geval werd ik een aantal keer verrast met de gedachte: "Hé gaat hij nu al".
Ik ben afgestapt van Mad Max. Dat rijdt een stuk rustiger.Minder rijstrook-wissel-issues merk ik. Gaatjes mogen voor mijn gevoel ineens kleiner zijn ondanks mijn volg-afstand van 5.
(Mad max modus ) scherpe chicanes zijn onverminderd riskant op AP (annulering midden in de bocht , so be ready to take over)
Ik heb niet de idee dat een grote volgafstand de rijstrookwissel bemoeilijkt omdat de auto dan ook een groter gat in de doelstrook wil. Bij het wisselen van rijstrook houdt hij altijd de minimum (wettelijke) eisen aan, ongeacht die instelling. Dat is mijn ervaring. De Mad Max instelling maakt ook niets uit.Minder rijstrook-wissel-issues merk ik. Gaatjes mogen voor mijn gevoel ineens kleiner zijn ondanks mijn volg-afstand van 5.
(Mad max modus ) scherpe chicanes zijn onverminderd riskant op AP (annulering midden in de bocht , so be ready to take over)
Minder rijstrook-wissel-issues merk ik. Gaatjes mogen voor mijn gevoel ineens kleiner zijn ondanks mijn volg-afstand van 5.
(Mad max modus ) scherpe chicanes zijn onverminderd riskant op AP (annulering midden in de bocht , so be ready to take over)
het gaat vooral over zogenaamde druppels om de snelheid eruit te halen, dus langs de punt van de druppel naar rechts, dat gaat goed, maar dan via de ronde bodem van de druppel met nog lagere snelheid naar links, dan ramt ie als ik niet ingrijp echt de stoeprand rechts en voor mijn gevoel heb ik daarvoor al de "ik kap ermee"-beepEddy, kan je iets meer vertellen over de chicanes? Ik kom bijvoorbeeld vanuit Almere (A6) naar knooppunt Muiderberg en sla dan af richting Amersfoort. Dan krijg je een zeer scherpe bocht waarbij er borden met 50 staan. Auto (EAP) remt zelf af naar 60 en rijdt dan met ca 57 door de kurkentrekker heen. Best netjes, al mag hij op het eind wel wat sneller de snelheid verhogen...
het gaat vooral over zogenaamde druppels om de snelheid eruit te halen, dus langs de punt van de druppel naar rechts, dat gaat goed, maar dan via de ronde bodem van de druppel met nog lagere snelheid naar links, dan ramt ie als ik niet ingrijp echt de stoeprand rechts en voor mijn gevoel heb ik daarvoor al de "ik kap ermee"-beep