Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
32.2.4 is alleen naar Japanse S/X aan het gaan. Het ziet er naar uit dat we in stilte voor de storm zitten, mijn M3 wil ook 32.2.2 niet oppikken, bedoeling was geloof ik dat "halverwege deze week ergens" v10 aan z'n uitrol zou beginnen. Fingers crossed!
 
Unlock burnout modus:

maandag ben ik met de S in een vervelende situatie beland. na het wisselen van de wielen de wielen configurator gebruikt en hier ging het een en ander niet helemaal goed. Ik kreeg melding van traction control dissabled, stability control dissabled, regenerative braking dissabled, tyre pressure monitoring dissabled. Met de auto was niet meer normaal te rijden zonder al deze systemen.

ik heb met de road assistance gebeld en naar een powercycle en reset was alles weer normaal.:confused:
 
Unlock burnout modus:

maandag ben ik met de S in een vervelende situatie beland. na het wisselen van de wielen de wielen configurator gebruikt en hier ging het een en ander niet helemaal goed. Ik kreeg melding van traction control dissabled, stability control dissabled, regenerative braking dissabled, tyre pressure monitoring dissabled. Met de auto was niet meer normaal te rijden zonder al deze systemen.

ik heb met de road assistance gebeld en naar een powercycle en reset was alles weer normaal.:confused:

Toevallig had ik hier ook mee lopen spelen afgelopen weekend en had hierbij dezelfde ervaring, auto gaf bij mij wel aan dat alles na een uit/aan cyclus wel weer goed zou werken. Heb de auto uitgeschakeld en alles was hierna weer in orde.
 
Unlock burnout modus:

maandag ben ik met de S in een vervelende situatie beland. na het wisselen van de wielen de wielen configurator gebruikt en hier ging het een en ander niet helemaal goed. Ik kreeg melding van traction control dissabled, stability control dissabled, regenerative braking dissabled, tyre pressure monitoring dissabled. Met de auto was niet meer normaal te rijden zonder al deze systemen.

ik heb met de road assistance gebeld en naar een powercycle en reset was alles weer normaal.:confused:

Had ik precies zelfde na ermee te spelen.. inderdaad, even reset en alles was weer ok
 
. . . In Italië op het scherm de max. snelheid te zien met daaronder de snelheid ingeval van mist. . . .
Viel me ook op: Een rood bordje met max 90 en daaronder een grijs bordje met een mislampje ernaast en max 70.
Wat ik me nou afvraag is of de Tesla kan constateren of er mist is (slecht zicht) en dan de max 70 actief (rood) maakt.
Nog wat opmerkingen:
- Ook in Frankrijk grijze bordjes met lagere max-snelheid en een mistlamp eronder
- De Italianen rijden meest veel harder dan de max 90, ik ben bang dat met mist ze ook harder dan 70 gaan en dan achterop knallen
 
Vandaag weer een lange rit gedaan met een AP 2.0 auto met 2019.32.2.2 en NoA is quasi feilloos. Echt wel relax rijden, bij rustig verkeer en in de file.

Hoeveel lane change suggesties heb je gevolgd en hoeveel daarvan deden het niet?

Het is een feit dat AP het op een rijstrook goed doet. NOA draait om rijbaan wissels om verkeer in te halen en op de juiste rijbaan te rijden bij splitsingen.

Ik zou bijna een keer met je mee willen rijden want jouw NOA ervaringen staan haaks op die van mij. NOA werkt hier in de randstad buiten de spits slecht. Het is hier nooit rustig.

Misschien moeten we eens een vergelijkingsrit doen.
 
Ah, lane change suggesties kijk ik niet naar :D. Ik wissel van rijstrook wanneer ik dat wil. Trek of duw ik aan dat hendeltje, leun ik even aan het stuur en wisselt ie van rijstrook.

Dus ja, het is niet NoA an sich, maar de 'gewone' lane keeping met auto lane change.
 
Viel me ook op: Een rood bordje met max 90 en daaronder een grijs bordje met een mislampje ernaast en max 70.
Wat ik me nou afvraag is of de Tesla kan constateren of er mist is (slecht zicht) en dan de max 70 actief (rood) maakt.
Nog wat opmerkingen:
- Ook in Frankrijk grijze bordjes met lagere max-snelheid en een mistlamp eronder
- De Italianen rijden meest veel harder dan de max 90, ik ben bang dat met mist ze ook harder dan 70 gaan en dan achterop knallen
Ik heb geen AP. Maar ik snap het probleem. Op enkele stukken op de Cisa was een mistwaarschuwing en daar lichtte ook het bordje met de laagste waarde op. En nee, ik heb geen mistlampen aangezet.
 

Onderste regels:
To take advantage of the advanced media features in Software Version 10.0, we are also enabling browser access on all Model 3 Standard Range Plus and Standard Range vehicles. The update will also enable streaming media access to Spotify, TuneIn, and Slacker while connected to WiFi for these cars.

Mobiel 4g modem of mobiele telefoon op personal hotspot en je kunt de ingebouwde spotify gebruiken in de M3 SR+, dat is voor veel rijders denk ik een heel mooie aanvulling
 
  • Like
Reactions: XanderB