Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft er iemand een Spotify "Family account" (premium + 5 euro/extra member)? Ik geraak maar niet aangemeld met mijn account. Heb bij "user" al eens het e-mail adres ingevuld, mijn naam (met en zonder hoofdletters) maar ik blijf de melding "error logging in" krijgen :(

Nee, ik heb een enkel premium account. De fout met inloggen met email adres maakte ik ook al vele maken, dat werkt echter niet. Ik moet echt inloggen met m'n gebruikersnaam, wat ik ooit zelf had gekozen. Is iets heel anders dan m'n emailadres.

Het zoeken naar nummers via spraak werkt overigens top, veel sneller en effectiever dan voorheen bij Rdio het geval was.
 
Al gezien dat je Spotify via de App op je Iphone kunt bedienen ?
Is leuk voor achterin -;)

spo1 - 1.jpg
spo2 - 1.jpg
spo3 - 1.jpg
 
Duiven heeft dit voor mij gedaan. Ik rij veel over Duitsland van de Achterhoek naar Roermond. Het werkt bij mij perfect.

Bij mijn vorige Tesla heeft Duiven deze 'aanpassing' gedaan. Mij is verteld dat dan op basis van GPS locatie besloten wordt van operator te switchen in plaats van signaalsterkte. Ik heb hier in Winterswijk ook last van Duits 3G signaal, door deze aanpassing was mijn 3G verbinding veel stabieler.
 
Nee, ik heb een enkel premium account. De fout met inloggen met email adres maakte ik ook al vele maken, dat werkt echter niet. Ik moet echt inloggen met m'n gebruikersnaam, wat ik ooit zelf had gekozen. Is iets heel anders dan m'n emailadres.

Het zoeken naar nummers via spraak werkt overigens top, veel sneller en effectiever dan voorheen bij Rdio het geval was.

Goeie tip! Hoe ben jij je gebruikersnaam te weten gekomen?
 
Hoi,

Ik ben nieuw in de Spotify wereld, heb nog geen account. Ben een iTunes gebruiker… .

Ik zie dat er paswoorden en log-ins nodig zijn voor de activatie van Spotify in de Tesla; wat moet ik dan invullen? Of kan ik daar meten een nieuwe account openen? :confused:

Je krijgt via Tesla een account, hoef je helemaal niets voor te doen.

Alleen als je de behoefte hebt om op je telefoon of computer playlists te kunnen aanmaken die dan ook in je Tesla zichtbaar zijn heb je een eigen account nodig.

Ik zou lekker beginnen met account van Tesla. Geeft best al wat mogelijkheden.
 
Weet nog niet… Update is binnen maar install staat voor vannacht geprogrammeerd.

Je meld je auto aan bij spotify, datums een eenmalige actie. Je auto heeft dan een gratis spotify account. Heb je al spotify, of wil je gebruik maken van playlists op meerdere devices, dan heb je een premium account nodig. Heb je nog niks, gewoon beginnen met het auto account.
 
Even kort de Spotify app bekeken maar het ziet er super uit, en het klinkt ook uitstekend! Overigens is het verschil tussen streaming via iPhone op Extreme streamingkwaliteit (320kbit/s) via BT duidelijk hoorbaar. Dus de stream in de Tesla zal wel tot 96/128 kbit/s gaan. Grappig is ook dat wanneer je in de app op de telefoon kiest voor afspelen via de iPhone, je onmiddellijk via je iPhone over BT verder kunt luisteren. Hierdoor kun je door snel schakelen goed het kwaliteitsverschil horen. Hoe dan ook, ik ben erg blij met deze update!