Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify Playlist voor in iedere Tesla

surrelmar

Member
Oct 10, 2019
58
31
Haarlem
Hey! Dit is mijn eerste post. Ben erg blij met mijn M3, en om software V10 te vieren heb ik een Spotify playlist gemaakt met (wat mijn betreft) goede muziek voor de gemiddelde Tesla rijder!

Het is vooral meer lowkey tech, relaxed house .. etc.

Doe er je voordeel mee! En ik hoor graag wat jullie er van vinden en/of de smaak een beetje klopt.

Spotify playlist Link

Screenshot 2019-10-10 at 16.30.24.png

BobbyKings

Blue M3P-FSD
Oct 1, 2015
3,018
3,443
Voorburg, Netherlands
Hey! Dit is mijn eerste post. Ben erg blij met mijn M3, en om software V10 te vieren heb ik een Spotify playlist gemaakt met (wat mijn betreft) goede muziek voor de gemiddelde Tesla rijder!

Doe er je voordeel mee! En ik hoor graag wat jullie er van vinden en/of de smaak een beetje klopt.

Spotify playlist Link

View attachment 464540

Leuk initiatief!

Ga hem eens proberen, en ik hoop dat er meer volgen.

JanN

Member
Jul 29, 2016
61
37
Stekene
En nu kan ik eindelijk die vraag eens stellen : hoe krijgt ik die lijst bij mijn Tesla ?
Heb geen eigen premium account, enkel het tesla account.

dusssssss

Member
Sep 11, 2019
178
82
nederland
En nu kan ik eindelijk die vraag eens stellen : hoe krijgt ik die lijst bij mijn Tesla ?

denk niet. Ben er al de hele week mee in de weer en lukt gewoon niet. Misschien als ik binnenkort eindelijk V10 krijg

prettig

Active Member
Apr 16, 2019
1,086
547
Soesterberg
o jee dat worden bergen lijsten hier :D (ik heb geen enkele playlist, 1 keer spotify getest, doe mij maar mijn USB collectie, geen fan van spotify kwaliteit)

surrelmar

Member
Oct 10, 2019
58
31
Haarlem
Niet. Indien je een SR+ hebt dan moet je met V10 een premium account bij Spotify hebben, dat is de enige manier om muziek af te kunnen spelen.

surrelmar

Member
Oct 10, 2019
58
31
Haarlem
Net een M3 (gefeliciteerd) en je weet nu al wat de gemiddelde Tesla rijder is? Respect.
Volgens mij is het een slinkse manier om je lijst te pluggen :)
Ha, nou niet echt, ik heb niet echt belang bij het pluggen van die lijst. Maar je hebt gelijk, ik heb niet echt een idee wat de gemiddelde rijder is, ik weet wel wie ik ben. :)

DucaTinus

Member
Jul 12, 2019
520
190
Netherlands

Spotify playlist Link

View attachment 464540
Lekker hoor

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC