Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Er gaat nog 'een en ander mis' in de app qua synchronisatie met je account/andere spotify devices.

De oplossing is een software-update.

update van wat ? tesla of spotify
tesla, dat kan ik niet zelf
spotify is ook al automatisch
dus lijkt mij niet de goede oplossing

- - - Updated - - -

Vreemd, zou moeten werken, werkt bij mij prima. Je hebt toch niet toevallig die playlists aangemaakt nadat je ingelogd bent in Tesla? Anders moet je nu nog even uit- en weer inloggen, dan pas zie je de meest recente wijzigingen in je playlists.

heb de playlists al een jaartje of 2 3, heb al eens ingelogd met de tesla account, dat werkt natuurlijk niet. heb ingelogd met eigen account, geen playlists, uitgelogd en terug ingelogd geen playlist.
zal straks nog eens proberen.
zou het kunnen dat het op teveel machines draait. (computer hier, computer werk, tablet, telefoon)
 
Wat mij opviel van de week was dat Spotify er heel lang over deed om zich te herpakken na een grensovergang (Duitsland naar Nederland). Wat ik heb geprobeerd: resetten scherm, auto even stilzetten, maar nog lukte het Spotify niet om in te loggen, ik was inmiddels bij Utrecht. Op de route trouwens ook nog bijna de pont bij Wageningen opgestuurd door de navigatie. Het enige dat uiteindelijk hielp was overschakelen naar FM-radio en daarna weer naar Spotify. Toen werkte het direct weer. Dus een tip voor als jullie een keer de grens overgaan en snel weer naar Spotify willen luisteren: schakel heel even naar FM en weer terug.
 
Last edited:
Vreemd, zou moeten werken, werkt bij mij prima. Je hebt toch niet toevallig die playlists aangemaakt nadat je ingelogd bent in Tesla? Anders moet je nu nog even uit- en weer inloggen, dan pas zie je de meest recente wijzigingen in je playlists.

Het moet toch niet de bedoeling zijn om steeds uit- en in te loggen voor een synchronisatie van je account? :-s
 
Even stap voor stap.... Ik heb nog geen Spotify account, maar Spotify werkt nu wel in de Tesla.
Ben ik automatisch ingelogged obv mijn Tesla account? of kan ik nog ergens aanmelden? Moet ik een account maken zodat ik dat account eventueel ook op andere devices kan gebruiken?
vragen vragen vragen...
 
Even stap voor stap.... Ik heb nog geen Spotify account, maar Spotify werkt nu wel in de Tesla.
Ben ik automatisch ingelogged obv mijn Tesla account? of kan ik nog ergens aanmelden? Moet ik een account maken zodat ik dat account eventueel ook op andere devices kan gebruiken?
vragen vragen vragen...

Het console in de auto zal je vragen om automatisch een tesla account aan te maken, daar hoef je verder niks voor te doen.
Daarna kan je prima luisteren en favorieten ed aanmaken.

Wil je zo'n account ook op andere devices gebruiken dan zal je volgens mij zelf bij de app-settings in je console je eigen spotify account gegevens moeten opvoeren.

Ik gebruik zelf buiten de auto om geen Spotify, dus account laten aanmaken door de console en gaan was het snelst voor mij :)
 
Het console in de auto zal je vragen om automatisch een tesla account aan te maken, daar hoef je verder niks voor te doen.
Daarna kan je prima luisteren en favorieten ed aanmaken.

Wil je zo'n account ook op andere devices gebruiken dan zal je volgens mij zelf bij de app-settings in je console je eigen spotify account gegevens moeten opvoeren.

Ik gebruik zelf buiten de auto om geen Spotify, dus account laten aanmaken door de console en gaan was het snelst voor mij :)

Thanks
 
Hallo, hier werkt het ook al een aantal dagen en ben er erg blij mee.
Dit is mijn eerst post , had al eerder iets willen posten maar ik las wel veel dingen op dit Forum maar had me nog nooit aangemeld.
Heeft iemand nog tips voor me? Ben nieuw dus help me./

Welkom op het forum. Uut Grunning?
Eerst even naar het voorsteldraadje?
Daarna gewoon blijven lezen en we vernemen je ervaringen of vragen (evt. beginnersdraadje) wel.:smile:
Enjoy!
 
Het console in de auto zal je vragen om automatisch een tesla account aan te maken, daar hoef je verder niks voor te doen.
Daarna kan je prima luisteren en favorieten ed aanmaken.

Wil je zo'n account ook op andere devices gebruiken dan zal je volgens mij zelf bij de app-settings in je console je eigen spotify account gegevens moeten opvoeren.

Ik gebruik zelf buiten de auto om geen Spotify, dus account laten aanmaken door de console en gaan was het snelst voor mij :)

Heb ik ook zo gedaan, heb buiten de Tesla ook geen Spotify in gebruik.
Al een deel muziek in het systeem gezet, werkt prima. Speelt ook heel kwalitatief… . Tevreden !!

Xavier
 
Bij search het gewenste nummer of artiest intikken, dan krijg je de suggesties.
Bv. Paul Simon Graceland geeft als resultaat zowel de complete cd, als de aparte nummers.
Ik koos de gehele CD door op de knop 'volgen' te drukken.
Dan heb je in de artiesten lijst de verschillende cd's die je bv gevolgd hebt en kun je die afspelen.
Heb ook nog geen individuele playlists gemaakt, probeer dat binnenkort nog wel eens ( auto dient om te rijden... ).
 
Tip: niet lid worden via de iPhone app, want dan betaal je 30% meer (iTunes fee!) dan direct via de Spotify site of Win10 app.


dom dom dom, al een download gemaakt (via iPhone) en deze verwijderd echter opnieuw aanvragen via de spotify webpage zelf gaat dan niet meer. De account (via e mail adres) is al in gebruik, kan dus niet opnieuw (met dezelfde email) een spotify account maken, toch?
Is een gratis proef exemplaar van 7 dagen (met 30 dagen te verlengen als je premium aanvinkt) zodat je dan zeker vergeet op te zeggen en er dus aan vast zit a Euro 9,99

Hoe zet ik dit uit? Is verwijderen app van de telefoon voldoende? Of moet je weer een hele procedure afwerken?
Gebruik spotify alleen in de tesla (staat ook op de tesla account).

Ben trouwens wel benieuwd wat de bitrate van de spotify-tesla-account is? Iemand een idee?