Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Uiteindeljk dan toch een antwoord op de vraag gekregen vanuit Spotify:

De enige manier om al je eigen afspeellijsten en andere muziek op Spotify in je Tesla te krijgen is door in te loggen met je eigen Spotify account."
[/LIST]

Maar juist dat werkt toch niet, had jij zelf al aangegeven?!
Frustrerend.
Was jouw vraagstelling wellicht niet juist, of kunnen zij niet luisteren!
(en dat voor een muziekbedrijf...)
 
Nee, dat werkt ook niet. Ik ben ook geabonneerd op de playlist, maar zie hem ook niet. Mijn gok is dat dit komt doordat het een zogenaamde "Collaborative Playlist" is. Het frustrerende met Spotify is echter ook dat het sowieso een gok is of je een specifieke playlist kunt vinden. Soms lukt het wel, en soms lukt het niet.

Ik heb de "Tesla These Go To Eleven" playlist gekopieerd naar een 'normale' playlist met de titel "TMC - These Go To Eleven". Tot op heden kan ik zelf deze lijst ook nergens vinden; niet in de Tesla (met het Tesla account), maar ook niet op de iPad met een ander account. Op mijn eigen account in de Tesla uiteraard geen probleem (want het is mijn eigen playlist).

Als ik op de iPad echter de spotify URI link gebruik in het search scherm, dan vindt ik ze wel beide zonder problemen:

Code:
spotify:user:basvdpoel:playlist:2Y8AAz34RSkAG2zM4EGZc5
(Bas zijn playlist)
Code:
spotify:user:111349383:playlist:5IvvSrsoQQ35dK8iMlFbYp
(Mijn playlist)

Helaas werken de Spotify URI's dan weer niet in de Tesla :-/

Mysterieus...
 
Moeten jullie ook steeds het console resetten om de zoveel ritjes, om Spotify te kunnen blijven gebruiken?

Ik heb vaak zo'n scherm, met zoeken vind ik een nummer, klik op play, opent het nummer en doet verder niks. Kan 100 keer op play drukken maar niks helpt...
Totdat ik het middenconsole reset...

5d40ffa0d8af81a2746d71b5332ea63b.jpg
 
Moeten jullie ook steeds het console resetten om de zoveel ritjes, om Spotify te kunnen blijven gebruiken?

Ik heb vaak zo'n scherm, met zoeken vind ik een nummer, klik op play, opent het nummer en doet verder niks. Kan 100 keer op play drukken maar niks helpt...
Totdat ik het middenconsole reset...

Geen oplossing maar sneller als reboot: Ga in de settings naar apps en dan music, Kijk even of je dan ingelogd bent, zo niet kun je daar opnieuw inloggen.
 
Nee, niet uut Grunn maar uit Drenthe.
Ja, daar rijden ook Tesla`s , nog niet veel maar ze zijn er. [
QUOTE=Maarten;1325379]Welkom op het forum. Uut Grunning?
Eerst even naar het voorsteldraadje?
Daarna gewoon blijven lezen en we vernemen je ervaringen of vragen (evt. beginnersdraadje) wel.:smile:
Enjoy![/QUOTE]
 
Moeten jullie ook steeds het console resetten om de zoveel ritjes, om Spotify te kunnen blijven gebruiken?

Ik heb vaak zo'n scherm, met zoeken vind ik een nummer, klik op play, opent het nummer en doet verder niks. Kan 100 keer op play drukken maar niks helpt...
Totdat ik het middenconsole reset...

5d40ffa0d8af81a2746d71b5332ea63b.jpg

En als je op volgende en vorige drukt (de knoppen op het stuur) ? Dat werkt bij mij in ieder geval als ik 's ochtends weer in de auto stap, dan blijft het ook even stil..als ik dan naar het volgende en vorige station navigeer dan werkt het wel weer, misschien werkt dat ook bij loss albumnummers.
 
En als je op volgende en vorige drukt (de knoppen op het stuur) ? Dat werkt bij mij in ieder geval als ik 's ochtends weer in de auto stap, dan blijft het ook even stil..als ik dan naar het volgende en vorige station navigeer dan werkt het wel weer, misschien werkt dat ook bij loss albumnummers.

Dat maakt bij mij niks uit. Had inlogaccount even gereset terug naar het Tesla spotify account en nu minder problemen.

Alsof de Tesla Spotify app niet goed werkt/inlogt met een ander dan het Tesla account.

Of dat het niet goed samenwerkt met Spotify op de iPhone die dan weer via bluetooth connect ipv SpotifyConnect.
Ben er nog niet uit waar nu het probleem zit.
 
Last edited:
Het is me inmiddels wel duidelijk dat Spotify in de S vooral onstabiel werkt als je met je eigen account werkt EN dat Spotify account tussen de ritten door ook op een ander apparaat gebruikt. Dat heen en weer schakelen en syncen gaat niet goed, resulteert in 'vastlopers' in de Tesla Spotify app. Heb hem dus maar weer gereset naar m'n Tesla account
 
ik merk hetzelfde. Van opnieuw moeten inloggen tot het heen en weer pingelen tussen verschillende nummers en er dan mee kappen. Mogelijk is het op te lossen door een family account te nemen (ik heb nu maar voor 1 apparaat tegelijk).

Steeds uitloggen op je andere apparaten voordat je in de auto stapt lijkt wel goed te werken trouwens.
 
Ik gebruik gewoon t tesla abo. Weet iemand wat de + die blauwe V wordt doet?

Ik vink de songs die ik zelf goed vind regelmatig aan. De kinderen zitten ook vaak muziek te luisteren in de Tesla via spotify, maar die muziek wil ik echt niet horen :smile:. Ik heb echter geen flauw idee waarom ik dit doe, want ik zou verwachten dat ze bij songs terug te vinden zouden zijn. Dit is echter niet het geval. Ik weet dus ook echt niet waarom ik dit zit aan te vinken.
 
Ik vink de songs die ik zelf goed vind regelmatig aan. De kinderen zitten ook vaak muziek te luisteren in de Tesla via spotify, maar die muziek wil ik echt niet horen :smile:. Ik heb echter geen flauw idee waarom ik dit doe, want ik zou verwachten dat ze bij songs terug te vinden zouden zijn. Dit is echter niet het geval. Ik weet dus ook echt niet waarom ik dit zit aan te vinken.

Volgens mij (uit mijn hoofd even) vind je je aangevinkte songs en albums gewoon terug bij Spotify bij het tabblad "Browse" en dan onderaan onder de sectie "Library". Dan kun je ze terugvinden op Artist, Album en ook de afzonderlijke Songs.
 
Volgens mij (uit mijn hoofd even) vind je je aangevinkte songs en albums gewoon terug bij Spotify bij het tabblad "Browse" en dan onderaan onder de sectie "Library". Dan kun je ze terugvinden op Artist, Album en ook de afzonderlijke Songs.

Klopt, maar afgelopen week was heel mijn lijst weer leeg... als ik dan de betreffende albums weer opzocht stonden ze nog wel aangevinkt als "saved" . Vreemd.....
 
Dat plussen van songs, playlists en albums werkt bij mij ook niet goed. Na een paar items lijkt de lijst ook gewoon random laatst gespeelde items te bevatten, ik heb er geen logica in kunnen ontdekken tot nu toe...misschien dat items die meer dan x keer zijn gespeeld er ook in komen...