Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Storingen - Problemen Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
M3: Bij een klik op de richtingaanwijzer naar links blijft de richtingaanwijzer aan. Dus ook bij niet doordrukken. Rechts heeft dat niet - en gaat dan na 3x knipperen uit. Alleen bij heel licht (echt nauwelijks aanraken met nog geen halve mm uitslag) knippert links maar 3x. Lijkt me een mechanische fout in de richtingaanwijzerbediening. Zijn er anderen die hier ook last van hebben?
Ik heb hier sinds twee dagen ook last van.
 
M3: Bij een klik op de richtingaanwijzer naar links blijft de richtingaanwijzer aan. Dus ook bij niet doordrukken. Rechts heeft dat niet - en gaat dan na 3x knipperen uit. Alleen bij heel licht (echt nauwelijks aanraken met nog geen halve mm uitslag) knippert links maar 3x. Lijkt me een mechanische fout in de richtingaanwijzerbediening. Zijn er anderen die hier ook last van hebben?

Ook last van. Heb nu software versie 2019.8.6, dat was ook bij software versie 2019.8.5
 
De frunk is te klein voor mijn poetsgerief en jerrycan water.:eek:

IMG-20190410-WA0011.jpg
 
  • Funny
Reactions: nervus
Beste allemaal,

Ik heb nu al tot 2x gehad dat ik in mijn tesla app de melding krijg dat mijn tesla is volgeladen. Deze melding is van een tesla die niet van mij is en als 2e tesla aan mijn account is gekoppeld. Ik kan wel alles bedienen van deze auto... de vorige keer toen dit gebeurde was na een aantal minuten de auto weer verwijderd uit mijn account.

Nu zit ik bij leaseplan en begreep ik dat alle leaseplan auto’s gekoppeld zijn op 1 account. Echter hebben ze handmatig alle Tesla’s aan de persoonlijke accounts gekoppeld. Even naar tesla sec gebeld. Hij gaf aan dat dit fout is gegaan en dat er 2 auto’s op mijn account zijn gekoppeld... en dat ik maar even een mailtje moest sturen naar servicehelpEU.... vind dit toch wel een vreemde gang van zaken dat ik me moet mengen in zaken die leaseplan en tesla onderling niet helemaal duidelijk hebben..

Iemand een advies? Ik ga morgen in ieder geval even bellen met leaseplan... nu kan ik namelijk een andere tesla bedienen, denk niet dat die gebruiker daar op zit te wachten, de vraag is dan ook hoeveel mensen mijn auto kunnen bedienen.... erg vreemd dit.
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: SpeedyEddy
De frunk is te klein voor mijn poetsgerief en jerrycan water.:eek:

View attachment 395674
Ik begrijp dat de lastige maar ook stellige keuze van Sandra nu is: minder bagage/beautycases mee. Want wie niet een altijd een mooie auto wil hoort er echt niet bij. Bij Frank. Of moet minstens 1 km achter hem rijden. Oh nee: dit is een goede reden om haar de S te geven: daar past namelijk alle bagage wel in, naast de spullen om te kuisen...offer jij je op om de 3 over te nemen...