Beste allemaal,
Ik heb nu al tot 2x gehad dat ik in mijn tesla app de melding krijg dat mijn tesla is volgeladen. Deze melding is van een tesla die niet van mij is en als 2e tesla aan mijn account is gekoppeld. Ik kan wel alles bedienen van deze auto... de vorige keer toen dit gebeurde was na een aantal minuten de auto weer verwijderd uit mijn account.
Nu zit ik bij leaseplan en begreep ik dat alle leaseplan auto’s gekoppeld zijn op 1 account. Echter hebben ze handmatig alle Tesla’s aan de persoonlijke accounts gekoppeld. Even naar tesla sec gebeld. Hij gaf aan dat dit fout is gegaan en dat er 2 auto’s op mijn account zijn gekoppeld... en dat ik maar even een mailtje moest sturen naar servicehelpEU.... vind dit toch wel een vreemde gang van zaken dat ik me moet mengen in zaken die leaseplan en tesla onderling niet helemaal duidelijk hebben..
Iemand een advies? Ik ga morgen in ieder geval even bellen met leaseplan... nu kan ik namelijk een andere tesla bedienen, denk niet dat die gebruiker daar op zit te wachten, de vraag is dan ook hoeveel mensen mijn auto kunnen bedienen.... erg vreemd dit.