BobbyKings
S85D > M3P > S Plaid
Ff doordenken: Dit is na de prijsverlaging de sterkste indicatie dat er een opvolger van de S en de X in de kraamkamer ligt. De eerste weeën.....
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Of een nieuwe technologie (cfr accu’s)...
Mij maak je niet wijs dat Tesla productkannibalisme vreest door de lancering van een product zoals de Y.
Die laatste regel ondermijnt mijn vertrouwen in de bron nogal wat. 200kW is 200kW op elk voltage. 350Kw is beduidend sneller. Of zou hij bedoelen dat er meer stroom door de kabel loopt (gezien het onderwerp kabelkoeling), dat klopt natuurlijk wel maar dan staat heter wel erg raar.
Dat denk ik ook. Heeft geen zin om SuCs van 200kW aan te kondigen als wat op dit moment in produktie is die laadsnelheden niet aan zou kunnen; niemand gaat verouderde technologie kopen.Ff doordenken: Dit is na de prijsverlaging de sterkste indicatie dat er een opvolger van de S en de X in de kraamkamer ligt. De eerste weeën.....
Niet akkoord, al zou ik willen dat het inderdaad wel zo was.De kans is groot dat Tesla deze batterijen voor V3 al meer dan een half jaar in alle modellen S en X aan het bouwen is. Verschillende chemische samenstellingen voor verschillende modellen is niet efficiënt.
Is ook logisch dan kan Tesla de V3 voorstellen en zijn er ook al meteen tienduizenden wagens die zonder dat de eigenaars het wisten van deze snellere laadtijden kunnen profiteren.
Niet akkoord, al zou ik willen dat het inderdaad wel zo was.
De recente sterke prijsdalingen voor S&X zijn enkel te verklaren dat zijn nog steeds met de oudere batterij(cel & pack?)technologie worden uitgerust, die wat betreft laadvermogen achter zal blijven tov de 3.
Dat lijkt me de enige logische verklaring.
Een update van de batterijen van S&X zal woensdag mee worden aangekondigd zou ik durven denken.
Nog een jaartje geduld?
Lijkt er wel op inderdaad... We gaan het zien! Morgen ochtend NL tijd weten we meer.“Supercharging your Model 3”
Zou alleen de Model 3 het hogere vermogen aankunnen?
View attachment 383733
Ik denk van wel. De 2170 cellen zijn specifiek daarvoor ontworpen. De celletjes in onze S en X zijn bedoeld voor e-sigaretten en kunnen dat niet aan. Mooie aanleiding voor een refresh van de S en X met ... 2170 cellen. En wat dacht je van 120 kW accu? Komt eraan.“Supercharging your Model 3”
Zou alleen de Model 3 het hogere vermogen aankunnen?
View attachment 383733
Mijn 100kWh batterij moet meer aan kunnen iig. 120kW is niet spannend, dat is 1,2C
Ik ben benieuwd iig!
Zal dit ook betekenen dat laden met CCS sneller gaat?
Heel spannend vind ik dit allemaal niet. CCS laders doen dit al.