You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou wel heel triest van Tesla zijn als ze dat niet zouden doen. Maar inderdaad, bij een 175kW CCS charger moet een Model 3 ook sneller kunnen laden.Ik hoop vooral dat de software update van de M3 ook de 175 kW ccs van fastned en ionity volledig open zet (nu beperkt tot 120kW). Daar kunnen we dan meteen van profiteren, ik verwacht niet heel snel v3 hardware in de lage landen.
Zou wel heel triest van Tesla zijn als ze dat niet zouden doen. Maar inderdaad, bij een 175kW CCS charger moet een Model 3 ook sneller kunnen laden.
Stroom blijft stroom. Kwestie van Voltage en Amperage goed zetten richting de auto.
Ik snap die 145kW nog niet.
Volgens mij bestaat een SuC v2 uit 12 11kW laders, oftewel 132kW.
135kW staat er ook op de labels. 145kW was alleen theoretisch haalbaar dacht ik.
Dus een upgrade van de bestaande superchargers naar 145 KW komt er op termijn. V2 wordt wel niet vervangen door V3. Firmware update zal ervoor zorgen dat je kan laden aan 250 KW bij die nieuwe chargers. Hopelijk wil dit ook zeggen dat je volop kan juicen bij ionity, fastned Ed. Dan wordt het mes wel interessanter om bij de concurrenten te gaan laden dan op het eigen netwerk.
Er staat nergens dat v2 niet geretrofit zal worden naar v3, die optie is expliciet wel genoemd. Echter, niet elke v2 zal naar v3 worden omgezet. Tesla ziet v3 puur als een corridor voorziening, veel SUCs zijn al lang niet meer onderdeel van het corridor netwerk en zullen dus ook waarschijnlijk niet geüpgraded worden.
Ergo: Zevenaar misschien wel (corridor naar het oosten) maar Badhoevedorp niet (ik geef maar twee voorbeelden).
nou precies dat heb nu al amper tijd voor een natje en een droogjeIk vraag me af of Van der Valk er wel zo blij mee zal zijn. Dat gaat ze toch klandizie kosten.
Ik vraag me af of Van der Valk er wel zo blij mee zal zijn. Dat gaat ze toch klandizie kosten.
Mooie kans voor een foodtruck/koffietruck bij drukke superchargers in de toekomst. Hoef je niet meer bij die pauper mcdonalds naar binnen.nou precies dat heb nu al amper tijd voor een natje en een droogje
Wel mooi hoe Tesla inspeelt op een groeimarkt. 4 Maanden geleden maakte iedereen zich nog zorgen over de komst van de M3 en nog meer wachten bij de charger omdat hij vol is etc. (wat mij nog nooit is overkomen maar dat terzijde)
Moet je nagaan wat een impact dit heeft op (hub) locaties als een Zevenaar. Je kan bakent een koffie to go halen en je kan weer op weg.
Die laatste regel ondermijnt mijn vertrouwen in de bron nogal wat. 200kW is 200kW op elk voltage. 350Kw is beduidend sneller. Of zou hij bedoelen dat er meer stroom door de kabel loopt (gezien het onderwerp kabelkoeling), dat klopt natuurlijk wel maar dan staat heter wel erg raar.
Voor ons wordt V3 eind 2019 beloofd:Ik hoop vooral dat de software update van de M3 ook de 175 kW ccs van fastned en ionity volledig open zet (nu beperkt tot 120kW). Daar kunnen we dan meteen van profiteren, ik verwacht niet heel snel v3 hardware in de lage landen.
FacepalmIk snap die 145kW nog niet.
Volgens mij bestaat een SuC v2 uit 12 11kW laders, oftewel 132kW.
135kW staat er ook op de labels. 145kW was alleen theoretisch haalbaar dacht ik.