Herbie65
eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl
jij vast niet, met zo'n naam....Dat maakt mij geen bal uit!
Ik vraag jou toch ook niet of je je eigen energierekening betaalt...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jij vast niet, met zo'n naam....Dat maakt mij geen bal uit!
Ik vraag jou toch ook niet of je je eigen energierekening betaalt...
Ah ja, het elkaar niks gunnen verhaal. Niet eerlijk, zij wel en ik niet... Als ik niet, dan zij ook niet...-1
met andere woorden krijgt de stedelijke Tesla rijder op die manier met wat inspanning altijd gratis kilometers en de Tesla rijder met eigen laadvoorziening ver van enige Supermoet gewoon voor zijn kilometers betalen.
Zo te zien zijn de 4 stalls op Schiphol operationeel. Vanochtend 10 uur. Pal naast de taxistandplaats.
View attachment 79309
Nu is het wachten tot de code hier op het forum gaat circuleren.
Ook al weet ik de code, ik zou daar nooit heen gaan hoor
Zijn SuC's in A'dam nu verboden voor taxi's? Zou wel logisch zijn.... Of beide open voor iedereen of open voor bepaalde doelgroepen.
Het is onlogisch dat de Schiphol SuC's zijn afgeschermd. Ik ben tegen afschermen, ook de A'dam SuC's gewoon voor iedereen toegankelijk houden.Ik zie hier de logica niet van in.
Het is onlogisch dat de Schiphol SuC's zijn afgeschermd. Ik ben tegen afschermen, ook de A'dam SuC's gewoon voor iedereen toegankelijk houden.
Ik blijf ervoor staan dat (zonder Tesla rijders te benadelen in hun gebruik) de SuC's een registratie systeem moeten krijgen zoals eerder uitgelegd en hoop daarmee het model/netwerk van SuC's in Europa zoals Tesla voor ogen heeft blijft voortbestaan. Anders heb ik er een zwaar hoofd in of het haalbaar blijft in de toekomst...
Het is onlogisch dat de Schiphol SuC's zijn afgeschermd. Ik ben tegen afschermen, ook de A'dam SuC's gewoon voor iedereen toegankelijk houden.
Het feit dat ze niet naar A'dam Zuid hoeven om te laden maakt denk ik een groot verschil. De meeste wachttijd zullen ze toch wel op Schiphol zelf hebben, dus als ze daar dan ook tijdens het wachten kunnen laden of aftoppen dan is dat gunstiger. Ook beter voor het behoud van de accu lijkt me.Nogmaals, ben benieuwd wat het daadwerkelijke effect zal zijn. Met je taxi je accu bijna leeg rijden en aan de echte SuC staan waar je 2x zo snel kan laden, afbouwend totdat je de 60kW aantikt zit je toch al snel op 65-70% of achter de slagboom gaan staan en aan 60kW laden. Zullen denk ik dan niet in de auto blijven zitten, en dan staan die 4 plekken zo bezet en dan?
Het feit dat ze niet naar A'dam Zuid hoeven om te laden maakt denk ik een groot verschil. De meeste wachttijd zullen ze toch wel op Schiphol zelf hebben, dus als ze daar dan ook tijdens het wachten kunnen laden of aftoppen dan is dat gunstiger. Ook beter voor het behoud van de accu lijkt me.