Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Status SuC Ekeren:

Dubbele toegangspoort tussen de hotelparking en SuC-parking is verwijderd en een rood lintje gespannen.
Middenspanningscabine is aan klantenzijde nu aangesloten en sleuven zijn allemaal terug aangevuld.

Dan is het nu nog wachten op de keuring en Eandis om de straatzijde aan te sluiten...

Ik verwacht dat de led-verlichting mee op de Tesla-aansluiting zal zitten, je kan dus al vanaf de afrit zien of hij al dan niet aangesloten is. :cool:

Zal komende week dagelijks gaan kijken. Ik laat het weten als er iets is veranderd tov. bovenstaande.
 
Er staat natuurlijk geschreven: Exact timing and location may vary.

Ziezo. Aldus zijn ze veilig...
 

Attachments

  • 48616C1F-111D-4386-AEDE-CB38A6FC5204.jpeg
    48616C1F-111D-4386-AEDE-CB38A6FC5204.jpeg
    229.2 KB · Views: 52
Dat is zoals zeggen dat je niet moet klagen over hoe druk het in Aartselaar is want je kan ook naar Lokeren of Machelen gaan.
Je vergelijking met Aartselaar gaat nog veel verder van de pointe. De lange wachttijden komen deels door het feit dat de demowagens en de geservicete wagens het SeC er samen met de normale reizigers gebruik moeten van maken.
PLUS
Tesla reageert nu door 10 stals (uitbreidbaar tot 14) in Ekeren tussen E19 en A12 bij te plaatsen. Wees gerust dat ze goed in de gaten houden wat er leeft en waar de noden zijn.
Of is het nu ook weer aan de verkeerde kant van Antwerpen? Ok Aartselaar is niet handig tov de E19 richting zuiden of E17 richting Westen. Maar bekijk het eens op Europese schaal aub.

En wat Luik betreft, als je op lange doorreis bent en in die regio strandt ligt het toch echt aan jezelf. (Urmond, Machelen, Arlen, Lummen en Erftstad in de omgeving als alternatieven) Toen SuC Verviers er nog niet was en ik moest over en weer naar Sankt-Vith (wat af en toe gebeurt) reed ik ofwel 100km/h ofwel rond via Urmond. Dus JA, je kan gerust omrijden naar de 2 SuC's die je zelf al voorstelt.
Als je het te ver vindt kan je ook nog altijd een Chademo in Schoten of Burcht bijvoorbeeld inpluggen.

Het is echt duidelijk dat er een generatie teslarijders is bijgekomen op het forum die de earlydays van Tesla niet meegemaakt hebben.
Nogmaals: wij zijn met het gezin in April 2014 via Duitsland en Zwitserland moeten omrijden voor onze gezinsvakantie in zuid-Frankrijk. Leer mij dus niets van omrijden.
 
Last edited: