Sorry Hans, ik heb liever een under-promisse and over-deliver.Liever iemand die 100 belooft en 80 waarmaakt dan de correcte die 30 belooft en dat uiteindelijk waarmaakt. (Boring)
30 beloven en 50 leveren...
Dit is echter niet Elons stijl.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sorry Hans, ik heb liever een under-promisse and over-deliver.Liever iemand die 100 belooft en 80 waarmaakt dan de correcte die 30 belooft en dat uiteindelijk waarmaakt. (Boring)
Zeg je nu dat de Boring company maar 30 belooft?Liever iemand die 100 belooft en 80 waarmaakt dan de correcte die 30 belooft en dat uiteindelijk waarmaakt. (Boring)
Zeg je nu dat de Boring company maar 30 belooft?
Die verzoenende weg was ik toch ook opgegaan toen ik toegaf dat "wij" (de early adopters en nee, U, @guyG zonder slechte bedoelingen niet noodzakelijk hierbij meegerekend) hierin waarschijnlijk toegeeflijker zijn dan de grote massa die nu de showroom binnenstapt?Dit is duidelijk een forum van onvoorwaardelijke Elon-aanbidders.
Ik heb bewondering voor die man, maar wens het hoofd koel te houden. En ik blijf dus kritisch...
Denk je dat je op een doorsnee Porsche-forum geen Ferdinand- of Mercedes-forum geen Dieter/snor/Zetsche-aanbidders tegenkomt?Dit is duidelijk een forum van onvoorwaardelijke Elon-aanbidders.
Ik heb bewondering voor die man, maar wens het hoofd koel te houden. En ik blijf dus kritisch...
Liever iemand die 100 belooft en 80 waarmaakt dan de correcte die 30 belooft en dat uiteindelijk waarmaakt. (Boring)
dag dirk,Uiteraard ben ik het met de woordkeuze grondig oneens.
-> Namen - SucNijvel is 52km.
-> Er is ook zo iets als een openbare laadpaal.
View attachment 270107
"Broodnodig" ontgaat mij dan ook helemaal.
-> Iedere ondernemer in België die iets wil bouwen, is afhankelijk van vergunningen en netbeheerders. En zoals we weten, is België wat dat betreft een hel. De overheden zelf slagen er al lang niet meer in eender welk project nog fatsoenlijk af te ronden. Bijna 20 jaar zijn ze aan het het praten over de ring rond Antwerpen. Resultaat voor de advokaten en studiebureau's is geweldig - maar wij staan nog steeds in de file én zijn een bom geld kwijt. Om over het Eurostadion nog te zwijgen.
-> Er zijn dit jaar (dat nog niet ten einde is ) 103 nieuwe supercharger locaties in Europa bijgekomen. Om nog te zwijgen over alle uitbreidingen van bestaande locaties.
11 nieuwe in België en Nederland.
We kunnen natuurlijk blijven janken over die éne die dicht gegaan is wegens overmacht - of die "ene" die op de verkeerde plaats is gebouwd.
-> Tesla MOET helemaal géén superchargers te bouwen. Gelukkig is het hun politiek en visie om dat wel te doen.
Mijn visie is dat we dankbaar moet zijn voor iedere supercharger erbij, in plaats van te mekkeren dat die op de "verkeerde" plaats staat.
dag dirk,
Broodnodig is waarschijnlijk overdreven maar handig en gewenst is die zeker, aan de splitsing tussen de E411 en E42 zou ideaal zijn.
rij je rond het jacht seizoen richting Bouillon met een 70D dan weet je wat ik bedoel.
wat ik hiermee probeerde aan te tonen is dat vergunningen krijgen in België een ramp is. Zo'n grote ramp dat zelfs de overheid haar eigen (zinnige of onzinnige) projecten niet meer kan uitvoeren.wat het eurostadion hier komt doen is me een raadsel, een veel te groot project > 500.000 vierkante meter op een plaats waar er omwille van mobiliteit maar 70.000 was voorzien lijkt me het protest hiertegen zeer logisch. Het Eurostadion is geen voetbal stadion maar een gigantisch vastgoedproject, maar swat.
ik wil graag verduidelijken dat mijn reactie algemeen is - er zijn meerdere posts in diverse topics waar het gaat over 'ik wil een supercharger in mijn achtertuin, op mijn vakantieroute, op mijn woon-werk route'. En broodnodig leek mij er dan over.ik heb daar niks over gezegd en heb niet liggen janken enkel dat rond Namen goed zou zijn, Verviers heeft me ook een paar keer serieus geholpen.
Mij hoor je niet meer klagenik wil een supercharger in mijn achtertuin
Mij hoor je niet meer klagen
misschien ook een afgebroken stuk plastiek in uw stekker. we hebben dit ook gehad op een van onze laadsessie tijdens de trip.Antwerpen 2A werkt niet. Ik krijg melding dat kabel niet goed vast zit. Dat is gemeld aan Tesla.
2B werkte wel...misschien ook een afgebroken stuk plastiek in uw stekker. we hebben dit ook gehad op een van onze laadsessie tijdens de trip.
Niet akkoord. Als je een belofte als verkoopargument gebruikt, moet je dat ook waarmaken. Correctheid is dit. En klantenretentie ...
Dat is inderdaad iets waar "wij" als early adopters misschien toegeeflijker tegenover staan dan de "massa" die nu redelijk onwetend de showroom binnestapt.
Zo is dat. Voordat ik mijn Model S kocht in dec 2015, is er voldoende belofte gemaakt over het uitbreiden van het supercharger netwerk.
Het zal misschien een schok zijn, maar ik heb bij verschillende gelegenheden puts gekocht op tsla.Het klopt wel dat early Model S adopters hier (soms) een éénrichtingsvisie hebben. Waarschijnlijk allemaal long TSLA? ;-)