Inderdaad, net daarom dat ik het de moeite vond om het te melden.da's knap 119kW ! dat is normaal gezien niet het geval in de eerste weken bij een nieuwe opening, meestal gaan ze gradueel zwaarder
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, net daarom dat ik het de moeite vond om het te melden.da's knap 119kW ! dat is normaal gezien niet het geval in de eerste weken bij een nieuwe opening, meestal gaan ze gradueel zwaarder
Je weet toch dat ik nog steeds met een Classic rij?Kunnen de classics ook met 120 kW laden? Of zijn die beperkt tot 105?
komt dat omdat je vaak aan de Suc hangt ? zoals Björn Nyland had ondervonden ?Die van mij is al een tijdje beperkt tot 93kW, maar houdt dit dan tot 55-60% aan. Aan het einde van de rit scheelt dat niet zo veel.
Zoals in een ander draadje te lezen valt, hebben we net 55 supercharging beurten na mekaar op 5 dagen gedaan.komt dat omdat je vaak aan de Suc hangt ? zoals Björn Nyland had ondervonden ?
Zou pas na 300 beurten zijn. Is bij mij zeker niet het geval.komt dat omdat je vaak aan de Suc hangt ? zoals Björn Nyland had ondervonden ?
Grr namen is broodnodigTer info, ALLE geplande SUC’s in België, vroeger vermeld als « Binnenkort - target opening by the end of 2017 » hebben nu een label « ... by the end of 2018 » gekregen...
Toch een beetje grof, vind ik.
Zoals Dirk al zei, is er nog steeds niets van te merkenZou pas na 300 beurten zijn.
Ter info, ALLE geplande SUC’s in België, vroeger vermeld als « Binnenkort - target opening by the end of 2017 » hebben nu een label « ... by the end of 2018 » gekregen...
Toch een beetje grof, vind ik.
Grr namen is broodnodig
Uiteraard ben ik het met de woordkeuze grondig oneens.
-> Namen - SucNijvel is 52km.
-> Er is ook zo iets als een openbare laadpaal.
View attachment 270107
"Broodnodig" ontgaat mij dan ook helemaal.
-> Iedere ondernemer in België die iets wil bouwen, is afhankelijk van vergunningen en netbeheerders. En zoals we weten, is België wat dat betreft een hel. De overheden zelf slagen er al lang niet meer in eender welk project nog fatsoenlijk af te ronden. Bijna 20 jaar zijn ze aan het het praten over de ring rond Antwerpen. Resultaat voor de advokaten en studiebureau's is geweldig - maar wij staan nog steeds in de file én zijn een bom geld kwijt. Om over het Eurostadion nog te zwijgen.
-> Er zijn dit jaar (dat nog niet ten einde is ) 103 nieuwe supercharger locaties in Europa bijgekomen. Om nog te zwijgen over alle uitbreidingen van bestaande locaties.
11 nieuwe in België en Nederland.
We kunnen natuurlijk blijven janken over die éne die dicht gegaan is wegens overmacht - of die "ene" die op de verkeerde plaats is gebouwd.
-> Tesla MOET helemaal géén superchargers te bouwen. Gelukkig is het hun politiek en visie om dat wel te doen.
Mijn visie is dat we dankbaar moet zijn voor iedere supercharger erbij, in plaats van te mekkeren dat die op de "verkeerde" plaats staat.
Het nieuwe jaar komt eraan. Zullen we voortaan het "janken over Supercharger-locaties" in een nieuw, apart draadje houden ?
Leek me wel, maar je weet het niet meer tegenwoordig met al die overstappers...Je weet toch dat ik nog steeds met een Classic rij?
Ik heb niks tegen een Classic, maar de X-Mas Tour van bijna 5000 km in 5 dagen had ik nooit kunnen doen met mijn classic.Leek me wel, maar je weet het niet meer tegenwoordig met al die overstappers...
Gepland staat voor planning, da’s een streven geen vaststaand feit. Planningen hebben de eigenschap te wijzigen.
Dat is inderdaad iets waar "wij" als early adopters misschien toegeeflijker tegenover staan dan de "massa" die nu redelijk onwetend de showroom binnestapt.Niet akkoord. Als je een belofte als verkoopargument gebruikt, moet je dat ook waarmaken. Correctheid is dit. En klantenretentie ...
Niet akkoord. Als je een belofte als verkoopargument gebruikt, moet je dat ook waarmaken. Correctheid is dit. En klantenretentie ...