Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 298444 View attachment 298443 Nog 2 punten erbij in Lokeren!! Volop ah werk.
dat leek me logisch dat er snel 2 bij gingen komen. Het waren nu twee ongelukkig gelegen parkeerplaatsen. in dat ene vak ben ik in begin eens gaan staan zonder dat er een charger stond . Dat kwam een beetje amateuristisch over:rolleyes:
Ik zal een dezer dagen eens gaan controleren.:)
 
dat leek me logisch dat er snel 2 bij gingen komen. Het waren nu twee ongelukkig gelegen parkeerplaatsen. in dat ene vak ben ik in begin eens gaan staan zonder dat er een charger stond . Dat kwam een beetje amateuristisch over:rolleyes:
Ik zal een dezer dagen eens gaan controleren.:)
Ik stond vandaag bij een van deze twee nieuwe punten, helaas nog niet aangesloten, mocht me dus ook verzetten :)
 
De twee extra stals staan er maar werken nog niet.
20180505_090042.jpg
 
52925590-D8BC-4EEA-B1D8-C41B751630B8.jpeg
Net terug van een korte break in de Provence. Tijdens zulke reisjes blijkt steeds weer wat een fantastische Grand Tourismo de Model S toch is! De gps was af en toe weer “creatief” en heeft ons langs zeer smalle baantjes geleid waar een zinnig mens zich normaliter niet met een Tesla zou begeven, maar bon, we bedekken deze uitschuivertjes met de mantel der liefde... Op de terugweg gestopt om kort te laden aan de SuC in Arlon, naast het nieuwe paleis van Van Der Valk. Opletten geblazen want momenteel loopt een brede en en diepe sleuf dwars over de baan bij het naderen van de oplaadplek zoals op de foto te zien. Onbegrijpelijk dat daar niet tijdelijk grote stalen rijplaten worden gelegd want in het donker rij je los in de geul met dure schade aan wiel en ophanging tot gevolg! Hopelijk leest Tesla dit bericht.
 
Ik ben gisteren aan een SuC aan de praat geraakt met een Tesla technieker over superchargers in België. Hij sprak over uitbreiding Arlon, starten in Brugge, er wordt gekeken naar de mogelijkheid om een SuC te plaatsen in Zee-Brugge...

Ik heb de indruk dat er toch wat beweging zit aan te komen. Verder bevestigde hij ook dat er voor NL ook nog wat activiteit op de planning staat en dat het daar echt hard gaat en nog even door zou gaan, maar dat signaal was al wel duidelijk hier.