Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
image.jpg
FD258BDE-BEF1-484A-84F5-E5D4F7A418ED.jpeg
514D2673-DF8A-443A-BB41-20D835FCB2C9.jpeg
0364CCFE-19E0-4E45-A82F-05F69B1BCB09.jpeg
We hebben net heerlijk overnacht in de VdV te Aarlen. Super hotel.

Tesla is hier zeer druk bezig met het bijplaatsen van 32 (!) bijkomende betonsokkels.

Ik ben niet zo goed in het optellen maar er staan hier al 12 laadpunten (deels op voorlopige metalpallets deels in maintenance)

Er ligt hier genoeg speelgoed om iedereen in groot-Pittem zijn eigen solo-SuC te laten plaatsen in de garage of tuin. :cool::cool::cool:
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    559.8 KB · Views: 32
View attachment 310191 View attachment 310190 View attachment 310189 View attachment 310188 We hebben net heerlijk overnacht in de VdV te Aarlen. Super hotel.

Tesla is hier zeer druk bezig met het bijplaatsen van 32 (!) bijkomende betonsokkels.

Ik ben niet zo goed in het optellen maar er staan hier al 12 laadpunten (deels op voorlopige metalpallets deels in maintenance)

Er ligt hier genoeg speelgoed om iedereen in groot-Pittem zijn eigen solo-SuC te laten plaatsen in de garage of tuin. :cool::cool::cool:

Die gaat Breukelen voorbij! Prachtig.
 
Sta momenteel in Lokeren als enige aan 1 van de 10 stalls te laden. :)
Deze SuC schiet je wel snel voorbij , had nog best een laatste aanwijzing op de navigatie kunnen gebruiken. ;)
Maar volle bak met ruim 115kW aan het laden
 
Klinkt dus beter dan langs Aalst rijden.
Inderdaad enkel wat 't hotel schaft daar. Vlakbij heb je wel Brasserie 't Houten Hand (vanuit je wagen naar de Villalaan kijkend moet je naar links dan), wel nog nooit geprobeerd dus geen idee of 't lekker is en/of je er lang moet wachten. Misschien hebben sommigen het hier al geprobeerd? Feel free to share, in dat geval.

Ik ga tegenwoordig een toerke doen in 't Osbroekpark vlakbij, de hond even uitlaten. Wel altijd veel bekijks als ik dat 35-kilogram-wegend beest in en uit de koffer haal... in 't terugkomen is er ook nog een marokkaans restaurant, Walili (Resto Walili) voor wie het wat exotischer mag zijn. Da's ongeveer een tiental minuutjes stappen van aan de SuC, en dan kom je meteen ook in de buurt van Grillbar K en wat andere zaken.

Maar bon, 10 minuten tot een kwartier stappen, dan nog moeten wachten op je maaltijd, nog eens terug tot aan de wagen... da's al wat (te) veel van het goede natuurlijk, nu ik erover nadenk.
 
We waren gisteren in Arlon om een uurtje te laden en te lunchen. In eerste instantie reed ik strak voorbij de tijdelijke chargers en werd een van de werklui flink boos op me. Maar ja, hij had zijn pylonnetjes niet duidelijk neergezet...

Nog even een kwartiertje met Sandra Zeeuw van der Laan (directrice) staan kletsen. Heel aardige vrouw. Ze vertelde oa. over Nederlanders die dan boos worden omdat ze niet binnen 5 minuten na hun bestelling een schnitzel voor hun neus hebben staan zodat ze die naar binnen kunnen schuiven :eek:.
En in een hoekje van het restaurant zaten de juristen te vergaderen over de schadeclaims. Bijna een jaar vertraging hebben ze opgelopen omdat de bouwers geen steekpenningen kregen. Cultuurverschilletje?
 
  • Like
Reactions: jww1966
Oei Paul. Belg zijnde, die praktijken zijn me niet bekend hoor. Zal alleszins geen cultuur-issue zijn, en ondertussen hebben we zelfs met Nederlanders leren leven, anders zou ik denken dat het iets te maken heeft met een allochtoon Nederlands bedrijf op Belgische bodem. :cool: Zelfs de Hollandermoppen worden uiterst schaars, in tegenstelling tot vroeger ! :):):)
 
  • Like
Reactions: Carl and FVO
Oei Paul. Belg zijnde, die praktijken zijn me niet bekend hoor. Zal alleszins geen cultuur-issue zijn, en ondertussen hebben we zelfs met Nederlanders leren leven, anders zou ik denken dat het iets te maken heeft met een allochtoon Nederlands bedrijf op Belgische bodem. :cool: Zelfs de Hollandermoppen worden uiterst schaars, in tegenstelling tot vroeger ! :):):)
Dan tel je de WK moppen zeker niet mee?;););)
 
Ik heb er een paar dagen gelogeerd twee weken geleden en al het personeel aan de receptie was ronduit perfect tweetalig, wat toch vrij uniek is in de meest zuidelijke hoek van ons land.

Apart vond ik het toch wel dat een bepaalde heer aan de receptie van die VdV een Nederlandse dame enorm liet sukkelen met een mengelmoes van gebroken Frans en Engels over een klacht die ze wilde formuleren. Toen ze het gefrustreerd opgaf en wegging, en wij hem aanspraken in het Nederlands antwoordde hij perfect terug in het Nederlands. Hem erover aansprekend, zei hij dat hij haar tewoord stond in de taal waarmee zij hem wilde aanspreken. Tja.... :confused:
Het was inderdaad totaal niet klantvriendelijk maar achteraf wel een anekdote waar we nog veel mee hebben gelachen !
Voor de rest niks dan lof voor VdV Arlon...
 
Oei Paul. Belg zijnde, die praktijken zijn me niet bekend hoor. Zal alleszins geen cultuur-issue zijn, en ondertussen hebben we zelfs met Nederlanders leren leven, anders zou ik denken dat het iets te maken heeft met een allochtoon Nederlands bedrijf op Belgische bodem. :cool: Zelfs de Hollandermoppen worden uiterst schaars, in tegenstelling tot vroeger ! :):):)
Ge zijt ‘n Vlaming hè, geen Waal...
 
  • Funny
Reactions: MarcelS