Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zou er niet van uitgaan dat een Vandervalk een supercharger impliceert. Bij vdv E17 Nazareth zijn ze alles aan het vernieuwen maar heb nog niet gehoord dat ze daar een supercharger zouden voorzien. Zou anders wel een ideale locatie zijn, maar voor de moment wsch te dicht bij de sc gent. Idem vdv drongen. Misschien wel over een paar jaar als het netwerk verdicht moet worden.
 
zou trouwens zonde zijn wetende dat er in Luxemburg...

Hij zou wel ideaal op route naar Frankrijk liggen. Nu moet je meer dan 80% vol laden in urmond om Metz te halen.
Luxemburg is vanuit de richting Maastricht wel fors om rijden.
Met een lader in arlon, zou je in Eindhoven 80% kunnen laden en dan doorrijden tot arlon, en vervolgens even eten in Nancy.
 
klopt volledig. Maar de kust blijft toch problematisch zonder SuC

Ik zit vrij regelmatig aan de kust. Bij de SuC Gent volladen, en in Nieuwpoort bijladen aan de bluecorner paal indien nodig. Wat mij betreft is dat prima, maar ik kan me voorstellen dat het in de Panne of zo wat lastig is.

Ik heb ook op de autostrade met wind tegen al eens een krap aan Gent gehaald op de terugweg. En zoals altijd bij SuCs -- meer is beter!
 
Mannen, ik heb goed nieuws van Sandra. Er komt wel degelijk een SuC met 6 stalls bij VdV in Arlon.
Het is nog lang wachten maar toch iets om heel erg naar uit te kijken. :smile:

Super! Dat zal ook wat de druk afnemen van Aartselaar voor passanten naar het zuiden.

PS: Frank, sinds wanneer werkt je vrouw nu ook op al bij Tesla?