Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
7 stals bezet in Gent momenteel. Het was al even geleden dat ik hier geweest was. (van 3 mei volgens mijn databank):wink:

Als jij er niet bent, dan scheelt dat meer dan 10% bezettingsgraad. :tongue:
Ik kwam er vrijdag rond de middag en het was er ook al behoorlijk druk (6/8). Dergelijke drukte duurt doorgaans niet lang. Het zou toch écht wel nice zijn als we kunnen zien hoeveel SuCs er vrij zijn.
Terwijl ik toch aan het dromen ben: om te vermijden dat je je toevallig parkeert naast de MS die ook net toegekomen is en wiens batterij ook leeg is, geeft de wagen advies op welke stall je je het best zet ...
 
Nog iemand iets gehoord van SuC uitbreiding in België?
Namen?
Luik?
Ergens tussen splitsing E411-E25 en Arlon?

Rondrijden rond de kerktoren gaat vlot, maar van zodra je vanuit antwerpen richting zuiden wil rijden, haal je net Metz niet (toch niet in de winter met skibak), 't was zelfs moeilijk vanuit Nivelles met 4 personen bagage en skibak.
('k heb trouwens de indruk dat bij regen het verbruik ook een pak hoger ligt)

Dus... Tesla... graag een locatie bij daar ergens in 't zuiden van 't land ;-)
 
+1 voor Luik, zodat de heen-terug naar de Ardennen ook kan.
Namen is vrij dicht bij Nivelles, E25 te dicht bij Luxemburg waarschijnlijk. (< 100 km telkens)

Ik ga in juli richting Saint-Mihiel, FR, vanuit Antwerpen.
Ben benieuwd of ik langs Luxemburg (280 km) of Metz (330 km) gestuurd zal worden.
 
Nog iemand iets gehoord van SuC uitbreiding in België?
Namen?
Luik?
Ergens tussen splitsing E411-E25 en Arlon?

Rondrijden rond de kerktoren gaat vlot, maar van zodra je vanuit antwerpen richting zuiden wil rijden, haal je net Metz niet (toch niet in de winter met skibak), 't was zelfs moeilijk vanuit Nivelles met 4 personen bagage en skibak.
('k heb trouwens de indruk dat bij regen het verbruik ook een pak hoger ligt)

Dus... Tesla... graag een locatie bij daar ergens in 't zuiden van 't land ;-)

Skibak en regen scheelt inderdaad veel.
Wij reden van Breda naar Metz zonder onderweg te laden.
Was met 2 personen
 
Supercharger in Lille online (supercharge.info)! Deze stond niet op een van de kaarten op de tesla website, maar is wel heel erg welkom! Nu kan je (oa vanuit Gent) gewoon de E17 volgen naar het zuiden van Frankrijk.
11/9 rijd ik vanuit Gent naar Murcia (Spanje). Nog 1 supercharger rond Valencia zou de trip helemaal een fluitje van een cent maken. Momenteel ben ik van plan om in het hotel Santos Las Arenas in Valencia te laden (en te overnachten). Vrijdagavond vertrekken, zaterdagavond in Valencia, zondag uitgeslapen op bestemming.
 
Soort van update. Vorige zomer wilden de kinderen naar Plopsaland De Panne. Toen gemaild en gevraagd of ze laadmogelijkheden bieden. Kreeg als antwoord dat dat niet zo was en dat het er ook voorlopig niet in zou zitten.
Heb toen reply gegeven dat het dan maar over gaat. Niet geweest dus.

Nu zelfde verzoek en probleem speelt helemaal niet meer. Via SuC Gent (op nog geen honderd km van De Panne) probleemloos te doen, heen en weer op SuC's. Dank.