Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
toch raar dat er over deze toekomstige SuC geen info te vinden was/is op supercharge.info

Als niemand het meldt dan zal hij er niet komen. Gebruikelijk is als er bevestiging is dat dat wordt gemaild aan Supercharge.info en dan komt hij er. Maar tot nu wist niemand het en het zou ook niet de bedoeling zijn geweest om het naar buiten te brengen, denk ik.
 
hier dan Van der Valk Hotel Brussels Airport ?

geen slechte situatie !
Iets beter dan de hudige SeC locatie. Drie minuten van de ring af. Is totaal toch 8 minuten extra reistijd. Maar laten we er niet over klagen. Het is mooi dat er een locatie bijkomt midden in België. In Auxerre bijvoorbeeld duurt het veel langer vanaf de snelweg om bij de SuC te komen.
 
SUC Aarlen is nog niet voor morgen...
665853IMG20160611WA0002.jpg
 
Misschien was het al eens vermeld in dit topic, nu twee keer iets gegeten in nijvel maar service is daar zeer onvriendelijk. Ook na aangevevn van mijn vrouw dat de door haar bestelde tonijn niet goed was werd daar ook niets mee gedaan. Voor de prijzen die ze daar hanteren verwacht je toch iets nettere service. Voortaan alleen maar laden daar en geen consumpties meer
 
Misschien was het al eens vermeld in dit topic, nu twee keer iets gegeten in nijvel maar service is daar zeer onvriendelijk. Ook na aangevevn van mijn vrouw dat de door haar bestelde tonijn niet goed was werd daar ook niets mee gedaan. Voor de prijzen die ze daar hanteren verwacht je toch iets nettere service. Voortaan alleen maar laden daar en geen consumpties meer
oei das een tegenvaller ;-( nog nooit iets gegeten daar, wel in urmond en daar was service goed en eten ook goed
 
Regelmatig een ontbijt daar, niets op aan te merken. Maar is dan zelf bediening :)

Ook al meerdere keren in de bar, zijn daar inderdaad traag. Soms 10 min voor ze er zijn als je ze niet roept in de bar.

Het eten was goed, echter ook nog maar enkel de hamburgers genomen en nooit op gekregen.
 
Last edited:
Misschien was het al eens vermeld in dit topic, nu twee keer iets gegeten in nijvel maar service is daar zeer onvriendelijk. Ook na aangevevn van mijn vrouw dat de door haar bestelde tonijn niet goed was werd daar ook niets mee gedaan. Voor de prijzen die ze daar hanteren verwacht je toch iets nettere service. Voortaan alleen maar laden daar en geen consumpties meer
Vdv Nijvel is verschrikkelijk, eten is echt bagger en de SuC's waren de keren dat ik er was voor 3/4 ge-iced. Er hebben zelfs een poosje kettingen gehangen die men gewoon weghaalde. Ik heb ze netjes weer terug over de wagens gehangen om de boodschap nog eens over te brengen. In het winkelcentrum aan de overkant zitten links 2 restaurants die beide prima zijn.

image.jpeg
 
Toch als je graag in de file staat.

idd ik denk dat er betere locaties waren zoals bijvoorbeeld rond Leuven of waarom niet aan het huis van de toekomst of aan de medialaan ?
ik woon rond Brussel dus ken situatie redelijk goed eigelijk zit het daar OVERAL vast 's avonds .. en 's morgens. maar om naar die Van Der Valk te rijden sta je tot 9u30 10u toch wel erg lang in de file komende van de ring ...
 
idd ik denk dat er betere locaties waren zoals bijvoorbeeld rond Leuven of waarom niet aan het huis van de toekomst of aan de medialaan ?
ik woon rond Brussel dus ken situatie redelijk goed eigelijk zit het daar OVERAL vast 's avonds .. en 's morgens. maar om naar die Van Der Valk te rijden sta je tot 9u30 10u toch wel erg lang in de file komende van de ring ...

We moeten bedenken dat een Supercharger bedoeld is om bij te laden tijdens een trip. Als je op een schappelijk tijdstip thuis vol vertrekt (of 90%) dan ben je daar op een tijdstip dat de files laten we zeggen, niet op hun hoogtepunt zijn. Dus als ik van hier vertrek ben ik daar in de tweede helft van de ochtend en dan zal het toch wel lukken?

Maar op de terugweg kan het natuurlijk wel tegenzitten maar we moeten die nuance wel erbij houden.
En daarbij zal het niet zo zijn dat Tesla willekeurig kan prikken om een SuC te plaatsen. Het blijkt een behoorlijk moeizaam traject te zijn waarbij we blij mogen zijn als er weer eentje lukt