Als het op toevoegen van stalls aan huidige superchargers komt, dan zijn we in België echt wel de pineut. Zowat alle superchargers hebben last van parkeerdruk en foutparkeerders. In Aartselaar hebben ze een plaats tekort omdat er bij toevoeging geen gewone parkeerplaatsen voor klanten meer overblijven (bovendien stond er zondagavond weer een Model S aan een stall zonder aangesloten te zijn terwijl er wel nog andere vrije parkeerplaatsen waren), in Zaventem heeft de parking van het hotel al een enorme parkeerdruk dus een uitbreiding denk ik niet dat ze dat daar zien zitten, en in Gent zit je ook al met een kleine parking en de bekende langparkeerders waarop de idle fee weinig effect heeft blijkbaar.
In België zijn er dus meer sites nodig, en dan graag toch een keer op een plaats waar er geen toch weinig parkeerdruk is, zoals bijvoorbeeld de mega parkings van Carrefour Zwijndrecht en Schoten daar is echt nog plaats zat voor een SUC van 12 stalls, maar zet hem dan wel echt helemaal op het uiteinde waar zelfs op de drukste dagen niemand gaat staan. Ik wil gerust wel enkele meters lopen als ik naar de Lunch Garden wil of zo.
In België zijn er dus meer sites nodig, en dan graag toch een keer op een plaats waar er geen toch weinig parkeerdruk is, zoals bijvoorbeeld de mega parkings van Carrefour Zwijndrecht en Schoten daar is echt nog plaats zat voor een SUC van 12 stalls, maar zet hem dan wel echt helemaal op het uiteinde waar zelfs op de drukste dagen niemand gaat staan. Ik wil gerust wel enkele meters lopen als ik naar de Lunch Garden wil of zo.