Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Deze foto gisteren genomen aan B-park (Carrefour, Decathlon) Brugge?! Lijkt verdacht veel op een "SuC locatie" op papieren aan hekken staat project van Luminus voor windenergie.
IMG_0205.jpg
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
dit zou me verbazen; gewoon op de expressweg tussen Zeebrugge en Brugge?
Vlak aan nieuwe A11 tussen Knokke en Brugge (nieuw stadion Club Brugge) op parking van B-park (hyper Carrefour, Krefel, Lunch Garden, Maison du Monde enz..ook enkele restaurants op wandelafstand is eigenlijk een topligging. Ook industriepark Blauwe Toren ligt naast B-park en verder kan hij dienen voor de rest van de kust De Haan, Wenduine, Blankenberge, Zeebrugge, Heist, Knokke en Sluis/Cadzand
 
Vlak aan nieuwe A11 tussen Knokke en Brugge (nieuw stadion Club Brugge) op parking van B-park (hyper Carrefour, Krefel, Lunch Garden, Maison du Monde enz..ook enkele restaurants op wandelafstand is eigenlijk een topligging. Ook industriepark Blauwe Toren ligt naast B-park en verder kan hij dienen voor de rest van de kust De Haan, Wenduine, Blankenberge, Zeebrugge, Heist, Knokke en Sluis/Cadzand
We hebben hier een Fan(gio);)

ik denk wel dat ze lessen hebben getrokken uit de SuC Gent.
Die zou zelfs naar een andere locatie in de omgeving verhuizen.
 
  • Like
Reactions: cambreVer!
Een locatie die werkt voor alles van De Haan tot Knokke, maar toch een beetje uit de richting voor Calais-Brussel. Maar qua winkels ligt het natuurlijk beter dan pakweg Oostkamp.

Leonardo Hotel vlak aan afrit Loppem is natuurlijk ook perfect maar niks te beleven in de omgeving.
Ik dacht met "Idle Fee" dat die problemen in Gent opgelost waren, sindsdien geen enkel keer moeten wachten om te laden in Gent.
Naar Amerikaans model staan meeste Suc toch bij een shopping mall.