Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Hoeveel stalls stonden er voorheen ook alweer in Gent?
Een van de cabinets staat zo te zien nu in Zaltbommel:
37713580-4AFD-4563-8E21-2FA6D3F758CC.jpeg
 
De vaststelling (wordt aan gewerkt) haalt de speculatie (geen geld meer insteken) onderuit, toch ? ;)

Niet echt, aangezien Aartselaar nu toch al wel een hele hele lang tijd sukkelt met zijn SUC. Vorig jaar was stall 2 weer heel lang beperkte capciteit, nu was het al enige tijd lang stall 1 en heb ik zelf enkele maanden geleden problemen gehad in een volledig lege SUC met een stekker van stall 2 waar ik maar 60 kw kreeg met een bijna lege en warme batterij (dan verzet naar de andere van 2, zelfde probleem, dan verzet naar 1B dewelke toen nog wel goed werkte).

Kortom veel miserie daar in Aartselaar, en uiteindelijk komt men er eens naar kijken en wordt het na lange tijd opgelost. Dus er wordt aan gewerkt, maar precies met lange tanden! Ik denk dat Aartselaar (buiten Kortrijk dan maar dat is buiten eigen invloed) de SUC in België is met de meeste defecten. Vele lezen we hier niet eens maar passeren wel op Facebook.
 
Ik sta in Kortrijk te laden. Hier worden nog 2 transfokasten bijgezet, en dus stijgt het aantal SuC-laders van 8 naar 12 volgens de betrokken arbeiders hier bezig. De graafwerken en bekabeling zijn klaar volgende week dus deze 12 zouden dan al werken, maar pas op 12 april is de nieuwe hoofdkabine dan klaar zodat het volle vermogen dan pas beschikbaar komt.
Nu slechts nog 58 kW per stall.