Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Goede avond iedereen,

We hebben nog niet lang onze Tesla S85... kan er mij iemand bevestigen of ik kan laden in Kortrijk? Vanavond vol naar Nieuwpoort vanuit de Kempen. Ginder geen garage om te kunnen laden. We hebben ook nog geen abonnementen voor andere laadpunten. Vrijdag vanuit Nieuwpoort op en neer naar Gullegem. En dan weer naar de Kempen.
Laden in Kortrijk zou dus ideaal zijn.

Bedankt voor de hulp!

Groetjes,
Frank.

Als jij een bluecorner laadpaal wil proberen, kan het ook een keer per laadpaal gratis. Dit met behulp van een gsm: gewoon een sms dat je moet sturen. Instructies op de laadpaal. Bluecorners laadpalen zijn bv in Nieuwpoort bad en Koksijde bad.
 
Op vele plaatsen, ook in Nieuwpoort, kan je via een App laden.
Inschrijven duurt een minuutje. Dan mag geen probleem zijn.

Kortrijk is nog niet de meest betrouwbare. Als je veel geluk heb kan je laden.
Als je pech hebt is hij helemaal afgekoppeld gezien de uitbreiding; of zijn de 2 werkende palen gewoon geiced.

Best een laadpas bestellen.
TheNewMotion is zonder abonnement, enkel verbruik betalen.
Plugsurfing idem.
 
Waren de werken ondertussen afgerond (oa de lader 9 tot 12 geplaatst?)
Zo zag het er gisteren avond uit:
58C2B5FE-2B71-4246-A691-E5C350AFC998.jpeg
 
De werken hier voor de eerste acht stalls van SuC Kortrijk zijn afgerond. Er was wat vertraging met Eandis en hun kabine. Het is nu aan Tesla (HQ Amsterdam) om ze te activeren op vol vermogen. Zou op 27 april zijn. Voor de laatste 4 stalls (12 in totaal) ligt de bekabeling al aansluitklaar maar zouden de rode stalls zelf voorlopig nog niet leverbaar zijn (productie kan niet volgen). Tesla meent dat Kortrijk voorlopig genoeg heeft met acht. Ik denk van niet, dit wordt een heel druk punt zolang Brugge en Gent nog niet operationeel zijn....
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    563.8 KB · Views: 65