You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eigenlijk is het wel ongelooflijk hoe toestellen en ook apps meer intuïtief geworden zijn. Nood aan een gebruiksaanwijzing is sterk verminderd en de gebruiksaanwijzingen, als die er al zijn, zijn veel korter geworden.Also, als je een handleiding nodig hebt, heb je het fout gemaakt.
Hopelijk niet. Echt geen zin om de juiste paal te zoeken. Gewoon neerzetten waar er plaats is en snel inpluggen geniet mijn voorkeur. En het wordt al helemaal een ramp als iemand geparkeerd zou staan aan 'jouw' laadpaalZo kan je het ook zien.
Maar enige uitleg zou welkom zijn.
Misschien komt er wel een functie in de navigatie (en voor niet-Tesla laders in de app) waar je kan zien welke parkeerplaats en welke lader je moet nemen.
Correctie:Hopelijk niet. Echt geen zin om de juiste paal te zoeken. Gewoon neerzetten waar er plaats is en snel inpluggen geniet mijn voorkeur. En het wordt al helemaal een ramp als iemand geparkeerd zou staan aan 'jouw' laadpaal
In Zaventem staan de palen meer richting halfweg (in de lengte). Aan de eerste plaats is geen lader aan de linkerkant als je achteruit zou inrijden.Is Zavemtem SuC dan niet zoals Troisdorf in Duitsland?
Alleen minder "borduur"?
Altijd achteruit ingereden (idem alle andere tesla rijders)
View attachment 915275View attachment 915276
Juist in Zaventem geladen, de palen staan nu beter voor rechtsvoor.In Zaventem staan de palen meer richting halfweg (in de lengte). Aan de eerste plaats is geen lader aan de linkerkant als je achteruit zou inrijden.
wanneer Tesla dat beslistWanneer wordt Zaventem opengesteld voor andere merken?
Weet iemand van jullie wat het nu kost om te laden bij een BE SuC ?
Waarom zou dat lager moeten zijn? Zijn de goedkoopste zonder abonnement in de markt.Weet iemand van jullie wat het nu kost om te laden bij een BE SuC ?
Op mijn app vind ik niets.
Op mijn 2020 LR staat nog steeds rond de 0.50 maar dat kan toch niet, moet toch een pak lager zijn, niet?
Vandaag hebben we de prijzen voor Supercharging verder verlaagd. De gemiddelde prijsdaling in Europa is 27%. In Nederland kost de gemiddelde kWh aan een Supercharger nu in de daluren en de piekuren respectievelijk € 0,32 en € 0,36. We zullen deze prijzen zeer regelmatig aanpassen zodat onze klanten profiteren van veranderende energieprijzen.
De prijzen zijn inderdaad gezakt. Maar hier op de gemeente is het nog steeds 65ct voor AC laden. Het is vorig jaar meer dan 70 geweest. Het is ook voor de SuCs richting 70ct geweest in Q4. In Nederland was het lang goedkooer maan nu betaal je ook 57ct en geen 33ct. De BTW is er van 9 naar 21% gegaan als ik het goed voor heb.Goede man, de prijzen voor energie zijn de laatste maanden enorm gezakt.
En volgens dit artikel zou Tesla zijn prijzen de markt laten volgen, vandaar dat ik dacht dat het lager moest zijn. Nu, I don't care, ik heb gratis laden.
Update: Je kunt nu NOG goedkoper laden bij alle Tesla Superchargers
Tesla voert per vandaag een daltarief in bij al hun Superchargers en dat geldt gelukkig niet alleen in het holst van de nacht.www.autoblog.nl
Update 24-11-2022: Tesla laat ons vandaag het volgende weten:
De day ahead prijzen zijn gezakt, maar als je in het recente verleden een contract hebt afgesloten voor energielevering is de kans groot dat je nog altijd meer betaalt dan iemand die vandaag een contract afsluit.Goede man, de prijzen voor energie zijn de laatste maanden enorm gezakt.
Zijn er altijd 12 geweestGisteren ook even in de buurt van SUC Heusden-Zolder geweest.
Enkel in de verte gezien, er er komen 2 stalls bij.
Dus deze zal binnenkort 12 stalls zijn. Toch leuke aanvulling aangezien deze vaak volzet zijn.
Hoogst waarschijnlijk zullen dit 2 V3 (of V4?) stalls zijn?
Plaatsen ze nog oude v2 stalls?
De stalls staten nog met een hoes omheen dus kon het niet zien.
Deze bevinden zich tegenover de andere stalls waar voorheen een boom stond.
EDIT: Lijken me 2 extra V2 stalls te zijn.
Vanop de Tesla website:
Charging
12 Superchargers, available 24/7, up to 150kW
CCS Compatibility