You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gaan ze in Heusden-Zolder dan de parking een klein beetje uitbreiden?
Ik zou het al leuk vinden moesten ze die parking eindelijk eens aanleggen, ze is al in een even slechte staat als onze Belgische wegen...
Is recent gebeurd! Klinkers gelegd! 2 extra laders v3 en 1a en 1b vervangen door v3Ik zou het al leuk vinden moesten ze die parking eindelijk eens aanleggen, ze is al in een even slechte staat als onze Belgische wegen...
Zeker van v3? Moet Tesla dan niet de omschrijving aanpassen dat het 250kw moet zijn?Is recent gebeurd! Klinkers gelegd! 2 extra laders v3 en 1a en 1b vervangen door v3
nee van 12 naar 14, er was daarnet een technieker aan het werkenZeker van v3? Moet Tesla dan niet de omschrijving aanpassen dat het 250kw moet zijn?
En volgens mij zijn het er altijd 10 geweest en nu uitgebreid naar 12.
Is recent gebeurd! Klinkers gelegd!
Ik kom daar wel al is regelmatig. Omdat auto laden en zeer lekker eten een geweldige combo is. Koffietent vind ik oneer. Eerder een top 'American diner'.Wel een leuke koffietent
Oprijden langs de McDonalds parking en de code van de slagbomen is zichtbaar bij de info van de supercharger.Net terug van een reis naar Zuid Spanje met de MY. De enige plaats waar ik een probleem had om aan de SUC te geraken was 's nachts bij het terugkomen in... Kortrijk. Alle plaatsen waren vrij maar het is erg onduidelijk hoe je daar geraakt. Na eerst een ommetje door de betaalparking (2 nutteloze euro) bleek er een andere toegangsweg te zijn die beveiligd is met een slagboom. De persoon die antwoordde nadat ik op het belletje had gedrukt wist van toeten of blazen, en kon of wilde de slagboom niet openen. Er verscheen geen code op mijn scherm (waar zou die moeten komen??). Na nog een doelloos ommetje zagen we even later dat er op miraculeuze wijze plots toch 2 Tesla's stonden te laden. Dankzij deze vriendelijke Nederlanders kreeg ik een code van de slagboom.
Er kan daar wel iets beter aangeduid worden wat en hoe zou ik denken.. (of ben ik nu zo dom?)
Ik heb daar ook een keer gestaan...zonder een code te zien. Werd wel netjes open gedaan, maar degene na mij had ook geen code....Tja.Net terug van een reis naar Zuid Spanje met de MY. De enige plaats waar ik een probleem had om aan de SUC te geraken was 's nachts bij het terugkomen in... Kortrijk. Alle plaatsen waren vrij maar het is erg onduidelijk hoe je daar geraakt. Na eerst een ommetje door de betaalparking (2 nutteloze euro) bleek er een andere toegangsweg te zijn die beveiligd is met een slagboom. De persoon die antwoordde nadat ik op het belletje had gedrukt wist van toeten of blazen, en kon of wilde de slagboom niet openen. Er verscheen geen code op mijn scherm (waar zou die moeten komen??). Na nog een doelloos ommetje zagen we even later dat er op miraculeuze wijze plots toch 2 Tesla's stonden te laden. Dankzij deze vriendelijke Nederlanders kreeg ik een code van de slagboom.
Er kan daar wel iets beter aangeduid worden wat en hoe zou ik denken.. (of ben ik nu zo dom?)
En dat voor ne belg.Net terug van een reis naar Zuid Spanje met de MY. De enige plaats waar ik een probleem had om aan de SUC te geraken was 's nachts bij het terugkomen in... Kortrijk. Alle plaatsen waren vrij maar het is erg onduidelijk hoe je daar geraakt. Na eerst een ommetje door de betaalparking (2 nutteloze euro) bleek er een andere toegangsweg te zijn die beveiligd is met een slagboom. De persoon die antwoordde nadat ik op het belletje had gedrukt wist van toeten of blazen, en kon of wilde de slagboom niet openen. Er verscheen geen code op mijn scherm (waar zou die moeten komen??). Na nog een doelloos ommetje zagen we even later dat er op miraculeuze wijze plots toch 2 Tesla's stonden te laden. Dankzij deze vriendelijke Nederlanders kreeg ik een code van de slagboom.
Er kan daar wel iets beter aangeduid worden wat en hoe zou ik denken.. (of ben ik nu zo dom?)
Allez zeg. Gewoon klikken op de kaart op het rode drupsymbool van de SuC en daar heb je de code. Tip aan iedereen, voor Kortrijk : het is normaliter een drukke laadplek. Als je je code doorgeeft aan een niet-Tesla rijder gaat die TWEE laadpalen bezetten omdat zijn laadpoort aan de verkeerde kant zit. Vraag hen aan de andere kant van de laadpaal te gaan staan, dan gebeurt dit niet.Net terug van een reis naar Zuid Spanje met de MY. De enige plaats waar ik een probleem had om aan de SUC te geraken was 's nachts bij het terugkomen in... Kortrijk. Alle plaatsen waren vrij maar het is erg onduidelijk hoe je daar geraakt. Na eerst een ommetje door de betaalparking (2 nutteloze euro) bleek er een andere toegangsweg te zijn die beveiligd is met een slagboom. De persoon die antwoordde nadat ik op het belletje had gedrukt wist van toeten of blazen, en kon of wilde de slagboom niet openen. Er verscheen geen code op mijn scherm (waar zou die moeten komen??). Na nog een doelloos ommetje zagen we even later dat er op miraculeuze wijze plots toch 2 Tesla's stonden te laden. Dankzij deze vriendelijke Nederlanders kreeg ik een code van de slagboom.
Er kan daar wel iets beter aangeduid worden wat en hoe zou ik denken.. (of ben ik nu zo dom?)
Die codes staan ook gewoon in de app hoor ...Net terug van een reis naar Zuid Spanje met de MY. De enige plaats waar ik een probleem had om aan de SUC te geraken was 's nachts bij het terugkomen in... Kortrijk. Alle plaatsen waren vrij maar het is erg onduidelijk hoe je daar geraakt. Na eerst een ommetje door de betaalparking (2 nutteloze euro) bleek er een andere toegangsweg te zijn die beveiligd is met een slagboom. De persoon die antwoordde nadat ik op het belletje had gedrukt wist van toeten of blazen, en kon of wilde de slagboom niet openen. Er verscheen geen code op mijn scherm (waar zou die moeten komen??). Na nog een doelloos ommetje zagen we even later dat er op miraculeuze wijze plots toch 2 Tesla's stonden te laden. Dankzij deze vriendelijke Nederlanders kreeg ik een code van de slagboom.
Er kan daar wel iets beter aangeduid worden wat en hoe zou ik denken.. (of ben ik nu zo dom?)
Al genoeg uitleg in de recente posts...Net terug van een reis naar Zuid Spanje met de MY. De enige plaats waar ik een probleem had om aan de SUC te geraken was 's nachts bij het terugkomen in... Kortrijk. Alle plaatsen waren vrij maar het is erg onduidelijk hoe je daar geraakt. Na eerst een ommetje door de betaalparking (2 nutteloze euro) bleek er een andere toegangsweg te zijn die beveiligd is met een slagboom. De persoon die antwoordde nadat ik op het belletje had gedrukt wist van toeten of blazen, en kon of wilde de slagboom niet openen. Er verscheen geen code op mijn scherm (waar zou die moeten komen??). Na nog een doelloos ommetje zagen we even later dat er op miraculeuze wijze plots toch 2 Tesla's stonden te laden. Dankzij deze vriendelijke Nederlanders kreeg ik een code van de slagboom.
Er kan daar wel iets beter aangeduid worden wat en hoe zou ik denken.. (of ben ik nu zo dom?)
De bereikbaarheid is goed. Google en de Tesla navi maken er soms een soepje van door te denken dat het via de betalende parking sneller is dan een lusje te doen rond de rotonde.Ik neem aan dat de streetview uit 2020 verouderd is? Want daar lijkt het vrij makkelijk te bereiken. Misschien een beetje vreemd dat je in feite de oprit van de autosnelweg weer moet nemen.