Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Oei, ik kon niet laden bij SuC in Aartselaar !

Neuterprobleem ?



IMAG0392.jpg
 
Last edited:
Alleen spijtig dat er mensen zijn die nog vóór de SuperCharger goed en wel open is de site al met een aangedampte mobilhome staan te ICEn.
't Is trouwens goeie stroom daar in Aartselaar; we zijn vlot thuisgeraakt.

Eerst naar wijgmaal (voor niets) en dan naar Waasmunster.. Ik kan bijna terug aan de SuC gaan hangen.

hier nog wat schokkende beelden:
20141219_210114.jpg
20141219_211213.jpg
20141219_211025.jpg
20141219_213321.jpg
20141219_210120.jpg


- - - Updated - - -

View attachment 66497

De boomhut-party was geen succes
Jeroen staat in het krijt :wink:

Echt schandalig is dat. Eerst publiek opscheppen over een feestje en dan de genodigden voor de deur zetten, en doen alsof je al slaapt.
 
Bereikbaarheid Superchargers Aartselaar.
(na de avonturen bij Senlis)



even voor onze Nederlandse vrienden : hoe bereik je makkelijkst de SuC/SeC Aartselaar ?

- komende vanaf Breda/Eindhoven :
* Ring van Antwerpen, rechts aanhouden op de afslag naar Brussel : A12 richting Boom-Brussel. (dus NIET E19 richting Mechelen-Brussel)
* A12 blijven volgen tot voorbij de verkeerslichten aan de MacDonalds. (je kan uiteraard ook de parallel-weg volgen, gaat meestal wat langzamer)
* dan rechts houden, afslag nemen naar de parallel weg.
* SuC/SeC is net vóór Carglass.


- komende vanaf Zeeland :
* Ring van Antwerpen, bij het uitrijden van de Kennedytunnel rechts aanhouden op de afslag naar Brussel : A12 richting Boom-Brussel.
* A12 blijven volgen tot voorbij de verkeerslichten aan de MacDonalds. (je kan uiteraard ook de parallel-weg volgen, gaat meestal wat langzamer)
* dan rechts houden, afslag nemen naar de parallel weg.
* SuC/SeC is net vóór Carglass.




Let op : op de A12 kan je niet aan de verkeerslichten rechtsaf draaien. Je mag enkel rechtdoor.
De afslag ligt steeds tussen twee opeenvolgende kruispunten met verkeerslichten in.










- - - Updated - - -

Da feestje is vandaag pas

hé,
welk deel was niet duidelijk ?


Haha. nenee gewoon tijdsgewijs. Ik heb deze zomer een boomhut gebouwd voor mijn zoontje en zaterdag is het de officiële opening met wat vrienden. En voor dat feestje moet nog wat voorbereid worden. Daarom dat ik het misschien niet haal vrijdag :).


dat gaat niet zomaar... we willen jou bij het feestje.
als de berg niet tot Mozes komt, zal Mozes tot de berg gaan.

Ofwel kom je de SuC Aartselaar inhuldigen ; ofwel komen wij de boomhut inhuldigen !


we stonden daar schoon te draaien, de buren hadden al de politie gebeld !

:wink:
 
Last edited: