Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Lieve Belgische Tesla vrienden begrijp mij niet verkeerd. Ik gun jullie graag snel een paar Superchargers in Belgische stijl. Dat wil zeggen met minimaal een restaurant op bib gourmand niveau op loopafstand en een goed frietkot. Maar Zevenaar is zelfs naar de Nederlandse culinaire standaard van het allerlaagste niveau.
 
Lieve Belgische Tesla vrienden begrijp mij niet verkeerd. Ik gun jullie graag snel een paar Superchargers in Belgische stijl. Dat wil zeggen met minimaal een restaurant op bib gourmand niveau op loopafstand en een goed frietkot. Maar Zevenaar is zelfs naar de Nederlandse culinaire standaard van het allerlaagste niveau.

Oei frietkot uitgebaat door madam flodder?

ik ben ook wel eens in Zevenaar gaan laden, inderdaad een in-trieste omgeving met dito culinaire ervaring.
maar was toch héél blij met de extra Kwh.:wink:
 
Het Campanile Hotel naast het terrein van BK en Shell in Zevenaar heeft des avonds de bar nog wat later dan 22:00 open. Best gezellig daar. Er moet daar ook ergens een speeltuin o.i.d. zijn, maar die heb ik niet zo snel kunnen vinden. De vriendelijke dames hadden het althans over wippen, maar ik heb niet verder doorgevraagd.




:)
 
Het Campanile Hotel naast het terrein van BK en Shell in Zevenaar heeft des avonds de bar nog wat later dan 22:00 open. Best gezellig daar. Er moet daar ook ergens een speeltuin o.i.d. zijn, maar die heb ik niet zo snel kunnen vinden. De vriendelijke dames hadden het althans over wippen, maar ik heb niet verder doorgevraagd.




:)

ROFL! In Zevenaar wordt wat af ge(net)werkt!
 
Vandaag ook de SuC "ontmaagd" in Zwolle. Lekkere cappuccino bij van der Valk gedronken en ook nog € 45,00 uit een gokkast getrokken. Kan slechter:biggrin: Ook nog kennis gemaakt met een Tesla rijder die het forum nog niet kende dus wellicht een nieuwe gebruiker. Hij had overigens zeer mooie velgen onder zijn S (22 inch Vossen).
20140826_185534.jpg

De foto welke ik wil plaatsen wordt vervelend genoeg ondersteboven cq op zijn kant afgebeeld. Ik heb een Samsung Note. Iemand een nuttig idee?
 
Last edited:
Vandaag ook de SuC "ontmaagd" in Zwolle. Lekkere cappuccino bij van der Valk gedronken en ook nog € 45,00 uit een gokkast getrokken. Kan slechter:biggrin: Ook nog kennis gemaakt met een Tesla rijder die het forum nog niet kende dus wellicht een nieuwe gebruiker. Hij had overigens zeer mooie velgen onder zijn S (22 inch Vossen).
View attachment 57640

Je was er ondersteboven van
 
De foto welke ik wil plaatsen wordt vervelend genoeg ondersteboven cq op zijn kant afgebeeld. Ik heb een Samsung Note. Iemand een nuttig idee?

Ik kom dat ook wel eens tegen. Het lukt me niet om de foto goed te draaien. Ik los het dan op door van de foto (of een relevant gedeelte), die in eerste instantie dus goed op het scherm staat, een screenshot te maken en dan die schermafbeelding op te nemen in het bericht.
Dan staat die wel goed.
 
Uit deze thread op het internationale deel Model S Software/Firmware wishlist - Page 76

Mooi om te zien hoeveel informatie Tesla wereldwijd uit de SuC haalt. En grappig te zien dat twee NL'se SuC's hoog in de 'ranglijst' staan. Zal wel met het tijdstip te maken hebben, maar vond het wel grappig...


gaat om de laatste 24u. Zwolle zal veel test-rijders gekregen hebben, denk ik.

Ik heb gehoord dat er in Oosterhout soms file is. Klopt dat ?

(De e-rally ligt al even achter ons..)
 
Uit deze thread op het internationale deel Model S Software/Firmware wishlist - Page 76

Mooi om te zien hoeveel informatie Tesla wereldwijd uit de SuC haalt. En grappig te zien dat twee NL'se SuC's hoog in de 'ranglijst' staan. Zal wel met het tijdstip te maken hebben, maar vond het wel grappig...
Bizar hoe druk, maar hoe gaaf!

Ook is 1200kWh per dag véél, echt héél veel. Wow!


gaat om de laatste 24u. Zwolle zal veel test-rijders gekregen hebben, denk ik.

Ik heb gehoord dat er in Oosterhout soms file is. Klopt dat ?

(De e-rally ligt al even achter ons..)
Persoonlijk nog nooit gezien. Wel eens 5 auto's tegelijk gezien, maar nooit hoeven wachten.

Al kom ik niet vaak langs Oosterhout.
 
Ik kom iedere dag twee keer langs de Supercharger in Oosterhout, en het is er redelijk bezet maar zelden vol. Meestal een of twee aan het laden. In het weekend is het er drukker.

Nou, vanmiddag rond een uur of vier was het er vol. Bovendien deed eentje het niet. Ik ben uitgeweken naar Tesla zelf (i.v.m. afspraak vanavond en ik niet krap wilde zitten). Ging prima trouwens en ik kom er letterlijk langs. Nieuwe ruimte servicecentre gezien, louncheplekken met wifi, koffie en t.v. (voor wie dat wil). Laden ging met > 100 kW.

Het zal een piekuur zijn geweest, meestal zijn er maar een paar. Maar als ik er ben, ben ik eigenlijk nooit alleen (behalve een keer om 04.00 uur toen ik naar Leiden was geweest omdat mijn moeder was opgenomen en de vooruitzichten niet best waren en ik de ochtend er op met mijn vrouw weer die kant op zou gaan)