Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben dit weekend nog gaan kijken bij vd Valk in Venlo, maar daar is nog niets te bespeuren voor een SuC. De parkeerplaats is niet heel ruim, maar het zou wel moeten kunnen.

Bij de Burger King/truck stop heb ik al even niet gekeken.
Kom regelmatig langs VdV en truckstop Heierhoeve/Burgerking, maar had nog niets gezien, en had dus niets gemeld. Ben wel benieuwd of ik de scoop krijg, want er zijn blijkbaar meer mensen hier op uit.:)
 
Er zit nog een Mc Donald's bij afslag 16 op de A73, Venlo-Zuid, maar ik ga voor veilig en zet m'n geld op de VdV. Met 'Breukelen' als andere toekomstige, zeer waarschijnlijke VdV, locatie, zou Venlo wel heel erg uit de toon vallen als de SuC daar bij een BK of McD zou komen.
 
Er zit nog een Mc Donald's bij afslag 16 op de A73, Venlo-Zuid, maar ik ga voor veilig en zet m'n geld op de VdV. Met 'Breukelen' als andere toekomstige, zeer waarschijnlijke VdV, locatie, zou Venlo wel heel erg uit de toon vallen als de SuC daar bij een BK of McD zou komen.
Zou kunnen, maar het is daar altijd heel druk.

Zelf gok ik ook op vd Valk, maar dan eerder 6 stalls, geen 8 of 10
 
Zou kunnen, maar het is daar altijd heel druk.

Zelf gok ik ook op vd Valk, maar dan eerder 6 stalls, geen 8 of 10
Een mogelijk is nog de Keulse Barriere. Dit is de oude verbinding via de Klagenfurtlaan met de A61. Hier komt (vermoedelijk) een vestiging van Cranenbroek. Plek genoeg, maar weinig voorzieningen. Zou me dus verbazen, maar dat heb ik met meer locaties.
 
Puur qua lokatie ligt Freshpark wel fijn tov A73 en A67, maar natuurlijk niet echt veel voorzieningen. En inderdaad zie ik bij VdV niet echt ruimte voor 8 of 10 stalls, maar misschien is 6 voorlopig wel genoeg, zo tussen Eindhoven en Moers in. Noord-Zuid heeft dan Urmond en met een klein ommetje Venlo. En dan een hele tijd niks tot Zwolle.
 
IMG_2629.JPG
???