TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Tesla 2018.24 in aantocht

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Hbrink, Jun 20, 2018.

1. Tozz

Tozz Active Member

Dat is het ook. In ieder geval de snelheid. Ik las elders dat het ook afhankelijk is van:

- Cruise control afstand (die 1 tot 7 stand, lager getal vaker nag)
    - Of je achter een auto zit (cruise control houdt afstand tot voorganger), of dat je alleen rijdt (rijd op ingestelde snelheid)

Ik heb dit zelf nog niet goed kunnen vaststellen.

2. wooter

wooter Nou ik heb niet te klagen over Tesla support

Ik vind dat de autopilot op snelwegen ook meer ruimte laat dan vroeger. Dus dan zet je 'm daar op bijvoorbeeld stand 1, en dan ga je de snelweg af en zit je plots te bumperkleven bij een vrachtwagen.

3. wooter

72DF3FDD-A79A-413F-95B1-CEE3894AE191.jpeg Vandaag een leen S 85D met AP1 meegekregen.

4. Timmm

Timmm Member

Ik kreeg de melding een keer om de 10s toen ik 130 reed. Daaronder was het om de 20s. De afstandsregelaar heb ik op de kortste afstand staan. Ik zal eens kijken wat de variabelen zijn. Ik ben zelf ook een variabele rijder. Langzamer dan de max als dat beter is, en sneller dan de max als dat kan.

5. wooter

Met de loaner heb ik file gehad, en ik merk dat als je niet 120 kan rijden, de momenten tussen de nag langer zijn. Het moet dus aan de snelheid liggen.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC