TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Tesla 2018.24 in aantocht

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Hbrink, Jun 20, 2018.

1. Hbrink

Hbrink Supporting Member

Ik kreeg net een update van de Android app. Bijgaand screenshot met nieuwe functies. Werken van 2018.24

Attached Files:

• Informative x 2
  2. BobbyKings

BobbyKings Silver

Zou mooi zijn als die snelheid begrenzing kan worden gekoppeld aan flits-informatie (bijvoorbeeld Tesla-Waze). Nooit meer post van CJIB of uit Duitsland.

o_O

3. KristofL

KristofL Member

Helaas in Vlaanderen is de limiet 70 en dus is de functie niet zo bruikbaar. Spijtig want in mijn Nissan Leaf gebruikte ik dat veel in zone 50 en 70.

4. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Idee is volgens mij dat als je de auto aan je vrouw uitleent (nu ja, uitleent) je op afstand die max kan instellen. Waarom zou je het anders via de app willen kunnen doen als je zelf in de auto zit?

5. Hbrink

Hbrink Supporting Member

Inderdaad... Of zoons (big grin). Ik zie het als een verfijnde valet mode

6. Limbo2121

Limbo2121 Active Member

Werkt alleen met AP? Ik heb geüpdate maar zie niks verder...

7. Refie

Refie Member

#7 Refie, Jun 20, 2018
    Last edited: Jun 20, 2018
    Alleen update van de app is niet voldoende. Software van de auto moet naar 2018.24.

8. Limbo2121

Limbo2121 Active Member

Ok. Nu snap ik het. Thnx.

9. Kuijp74

Kuijp74 Member

FYI

Software version 2018.24 baf6ebc was just detected on a Tesla Model S 90D with Autopilot 1 hardware in Västra Götalands län Sweden. The highest previous version was 2018.21.9 75bdbc11. You were alerted per your settings on TeslaFi.com. :)

Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn

10. Jpvk

Jpvk Member

Vandaag loaner Model S 85D AP1 opgehaald

93F60238-F196-4118-9B9A-37BAA7B76C86.jpeg

11. SeBsZ

SeBsZ Vendor

Zou graag een filmpje willen zien van hoe die limitatie werkt. Stel je zet de limiet op 145 km/h, is de acceleratie tot dat moment dan onaangepast? Dus voelt het acceleren vanuit stilstand exact hetzelfde als zonder de limiet? Ik neem aan dat je pas bij 130 iets gaat merken dat het vermogen afneemt ofzo?

12. Jpvk

Jpvk Member

Gewoon een elektronische begrenzer. Beschermt met pincode... dus voor als je de auto uitleent

13. JohnT

JohnT Member

Niet zo'n succes blijkbaar ;-):
    upload_2018-6-25_6-54-4.png

Wat mij betreft is de benaming NagGate voor 2018.21.9 meer dan correct: ik wordt er helemaal gestoord van! Ik ben meer bezig met het stuur een rukje te geven op Autosteer dan dat ik aan het genieten ben van de voordelen van Autosteer. Zo storend dat ik afgelopen weekend op een ritje Apeldoorn-Spijkenisse vv de Autosteer maar uitgezet heb en op TACC ben gaan rijden!

• Like x 1
  14. Hbrink

Hbrink Supporting Member

Grin NagGate ... Ik denk dat het sterk afhankelijk is van je rijhouding. Ik heb er weinig tot geen last van, maar weet van vrienden dat ze idd geen autosteer meer gebruiken....

Wat betreft firmware: zo te zien zijn zowel 2018.24 als 2018.24.1 maar zeer beperkt verspreid. Ik verwacht pas weer een iets bredere uitrol half juli en dan de V9 eind augustus.

15. wooter

wooter Member

Ik heb niet zo een probleem met de nieuwe nag - met AP op rijden is nog altijd beter dan enkel TACC - maar de tijd dat je kon pochen met je tesla die 2 minuten kon rijden zonder handen aan het stuur vs de competitie die het na 10 tot 30 seconden al op gaf, is gedaan...

16. Hbrink

Hbrink Supporting Member

Helaas, ik denk dat het kleine groepje gekken, zoals altijd, het weer voor ons allen heeft verpest. Filmpjes maken vanaf de achterbank, sinaasappels aan het stuur hangen, enz. Ik denk dat er in de nabije toekomst wel weer verandering ten goede komt, maar ik begrijp dat Tesla nu even geen andere keus had.

• Like x 1
  17. Hbrink

Hbrink Supporting Member

upload_2018-6-25_8-11-46.png

Als ik naar bovenstaand update geschiedenis kijk is het toch wel redelijk constant: ieder maand rond de 15e een update. Die van februari was alleen wat laat :)

NB 2 december was ophaaldag auto :)

18. Wim S.

Wim S. Supporting Member

Het valt mij allemaal wel mee. Na 37 seconden gaat ie bij mij vragen om handen aan het stuur te houden. Na weer 37 seconden vraagt ie het nogmaals.
    Ik ga ervan uit dat Tesla de deugnieten die de melding te vaak uitlokken, opvoedt met een strenger regime en de interval tussen de meldingen verkort. En ja, dan wordt het vervelend.

19. wooter

wooter Member

Het gekke is dat ie op de snelweg inderdaad om de 34 seconden bij mij vraagt, maar op gewone wegen waar de snelheid 70 is, hij bij zijn oude regime blijft bij mij. Net alsof de instelling afhankelijk is van de snelheid of het type weg.

20. whitepearl

whitepearl Member

Dat idee had ik ook al vorige week A2 stuk 130 viel mij op dat de meldingen veel frequenter waren. N201 vanmorgen helemaal geen meling

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC