Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla 2018.24 in aantocht

This site may earn commission on affiliate links.

Hbrink

Lazy, but dangerous when active :)
Supporting Member
Nov 8, 2017
3,247
2,272
Naarden, NL
Ik kreeg net een update van de Android app. Bijgaand screenshot met nieuwe functies. Werken van 2018.24
 

Attachments

  • Screenshot_20180620-193918.jpg
    Screenshot_20180620-193918.jpg
    192.4 KB · Views: 126
FYI

Software version 2018.24 baf6ebc was just detected on a Tesla Model S 90D with Autopilot 1 hardware in Västra Götalands län Sweden. The highest previous version was 2018.21.9 75bdbc11. You were alerted per your settings on TeslaFi.com. :)

Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn
 
Zou graag een filmpje willen zien van hoe die limitatie werkt. Stel je zet de limiet op 145 km/h, is de acceleratie tot dat moment dan onaangepast? Dus voelt het acceleren vanuit stilstand exact hetzelfde als zonder de limiet? Ik neem aan dat je pas bij 130 iets gaat merken dat het vermogen afneemt ofzo?
 
Niet zo'n succes blijkbaar ;-):
upload_2018-6-25_6-54-4.png


Wat mij betreft is de benaming NagGate voor 2018.21.9 meer dan correct: ik wordt er helemaal gestoord van! Ik ben meer bezig met het stuur een rukje te geven op Autosteer dan dat ik aan het genieten ben van de voordelen van Autosteer. Zo storend dat ik afgelopen weekend op een ritje Apeldoorn-Spijkenisse vv de Autosteer maar uitgezet heb en op TACC ben gaan rijden!
 
  • Like
Reactions: Tozz
Grin NagGate ... Ik denk dat het sterk afhankelijk is van je rijhouding. Ik heb er weinig tot geen last van, maar weet van vrienden dat ze idd geen autosteer meer gebruiken....

Wat betreft firmware: zo te zien zijn zowel 2018.24 als 2018.24.1 maar zeer beperkt verspreid. Ik verwacht pas weer een iets bredere uitrol half juli en dan de V9 eind augustus.
 
Ik heb niet zo een probleem met de nieuwe nag - met AP op rijden is nog altijd beter dan enkel TACC - maar de tijd dat je kon pochen met je tesla die 2 minuten kon rijden zonder handen aan het stuur vs de competitie die het na 10 tot 30 seconden al op gaf, is gedaan...
 
Helaas, ik denk dat het kleine groepje gekken, zoals altijd, het weer voor ons allen heeft verpest. Filmpjes maken vanaf de achterbank, sinaasappels aan het stuur hangen, enz. Ik denk dat er in de nabije toekomst wel weer verandering ten goede komt, maar ik begrijp dat Tesla nu even geen andere keus had.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Ik heb niet zo een probleem met de nieuwe nag - met AP op rijden is nog altijd beter dan enkel TACC - maar de tijd dat je kon pochen met je tesla die 2 minuten kon rijden zonder handen aan het stuur vs de competitie die het na 10 tot 30 seconden al op gaf, is gedaan...
Het valt mij allemaal wel mee. Na 37 seconden gaat ie bij mij vragen om handen aan het stuur te houden. Na weer 37 seconden vraagt ie het nogmaals.
Ik ga ervan uit dat Tesla de deugnieten die de melding te vaak uitlokken, opvoedt met een strenger regime en de interval tussen de meldingen verkort. En ja, dan wordt het vervelend.
 
Het gekke is dat ie op de snelweg inderdaad om de 34 seconden bij mij vraagt, maar op gewone wegen waar de snelheid 70 is, hij bij zijn oude regime blijft bij mij. Net alsof de instelling afhankelijk is van de snelheid of het type weg.