Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Destination Chargers

This site may earn commission on affiliate links.
Weerje geweest in: Scandic Villa (Rust bij Europapark/Zwarte woud) - Villa Scandic Apartments, Rust, Germany met DeC. Ik was de derde Tesla rijder dus hij hoopt op veel meer Tesla rijders. Overweegt voor hem zelf een i3 tot dat ik hem verteld dat de Model 3 in Duitsland dezelfde vanafprijs heeft (€ 45k). Toen gingen zijn ogen open.
Die wilde ik vorige week boeken maar zat helaas vol toen we Europapark bezochten.
 
Die wilde ik vorige week boeken maar zat helaas vol toen we Europapark bezochten.
Hij heeft zijn boekingen inderdaad aardig op orde. Zelfs een lege dag (wij gingen donderdag weg, zijn volgende boeking was zaterdag) werd die ochtend nog volgeboekt. Alleen weinig mensen met een Tesla blijkbaar. Ik zou (in deze drukke periode) niet graag ik de files Rust in/uit staan voor een dagje Europapark maar altijd in het dorp overnachten. Wat een rij auto’s... maar goed: ik ben ook het type dat graag extra betaald om vooraan (VIP parking) te parkeren.
 
Heb voor onze vakantietrip naar Noord Spanje op heen en terugreis gebruik gemaakt van twee dest chargers en die zijn ons super goed bevallen.

http://www.chateaudeperreux.fr
Heenreis was chateaux de perreux vlakbij Tours. Echt het kasteel gevoel met mooi zwembad en leuke locatie om andere kastelen te bezoeken. Hier staan twee chargers.

A40BE9F3-029C-42A5-A5A4-380A190412C6.jpeg
FDA5F9DC-700D-4C3D-AF66-666329AECA99.jpeg
53465BD4-460D-4125-9B67-88614738BE34.jpeg



https://www.chateaudemoison.com
De terugreis was chateau de Moison boven Bourges, daar staan drie chargers. Vooral de terugreis met de host/eigenaar (Bruno en zijn vrouw) was in het oude jachthuis echt een super ervaring. Het is echt logeren bij hun was echt plezierig. Ik denk dat we nog wel een keertje terug gaan voor weekend relaxen.

3EDF7DEF-BD94-4825-9D12-216BDA3DA660.jpeg
FB00D913-37C1-42AA-8CB0-3A1C3530C495.jpeg
40AAFDD5-FF65-4ADC-BF45-64D3F07A77C1.jpeg