Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla-dichtheid

This site may earn commission on affiliate links.

Keezje

Active Member
Dec 17, 2013
2,468
1,530
Netherlands
In de wijk in Voorburg waar ik woon neemt de Tesla-dichtheid gestaag toe.

Ik kan een straal van 150m tekenen en inmiddels 5 woningen met een S voor de deur vinden. Een iets anders geplotte straal geeft binnen 400m 8 stuks S, met een goede kans dat ik er een paar niet ken. Nog 200m erbij geeft minstens 11.

Waar is de dichtheid het hoogst?
 
Nuenen schijnt ook hoog te scoren. Wie heeft de harde data?

@Hans Noordsij, het gaat over "woningen met een Tesla voor deur" hé, assemblagefabrieken tellen niet mee. Ik heb een SeC op een paar minuten, telt ook niet. Nou even eerlijk: wat is de score in jouw buurt?

Ik weet het echt niet. In onze "buurt" ben ik nog de enige. Ik weet dat er bij de fitness een stuk of zes leden er eentje hebben, binnenkort 7 als de manager zijn X krijgt. Maar ik vond het wel grappig want zo eind december waren er aardig wat te zien als je er langs reed (Tesla 1 en 2).

Maar is zoiets als, waar ligt het geboortecijfer het laagst? In het bejaardenhuis! (of hoe je dat nu moet noemen)

Hoewel, we hadden in onze hulptransportentijd regelmatig spullen voor een bejaardentehuis in Transsylvanië waar een tweetal ooievaarsnesten op het dak te vinden waren. Daar zeiden we dat het tehuis nog behoorlijk werd gefrequenteerd door de ooievaar.
 
Last edited: